Annons:
Etiketthälsa
Läst 3670 ggr
Bettan1975
2010-11-08 10:18

Mjölk?

I helgen hände något riktigt skumt. Jag läckte "mjölk" ur ena bröstet.

Har ni varit med om detta???? Alltså jag vet att jag är ganska känslig när det gäller sådant där. Hör jag en bebis skrika kan mina bröst svara på det fast det kommer ju inget ur dem, de drar bara ihop sig.

Min kompis sa att det kanske var vad hon kallade "häxmjölk" eftersom det varit så mycket omkring mig med bebisar senaste tiden och att jag funderat mycket på det barn jag fick ta bort.

Inte vet jag, men lite panik fick jag alltCool, tror inte min särbo skulle uppskatta om jag skulle ringa honom och säga att jag misstänker graviditet hahahaa……jag kan se paniken han skulle få framför mig

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Annons:
Mirjami-78
2010-11-08 16:31
#1

Bettan: Kan ju vara som du säger "häxmjölk" om det inte finns annan förklaring på det hela….Kanske ändå bra göra ett grav.test!!Flört Om du inte är 100% säker på att så är det inte.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Bettan1975
2010-11-08 16:41
#2

NJa, 100% kan man ju aldrig vara så jag gjorde ett test, negativt!Cool

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
2010-11-08 16:46
#3

Ok…då är det kanske häxmjölk…..Då som ni misstänker!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Bettan1975
2010-11-08 23:47
#4

Definitivt, kom på att det kanske kan vara mina nya vitaminer, det är B2 i dem och det är samma som folsyra……..kanske kan bero på det.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
2010-11-09 00:38
#5

Kan ju vara så……

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: