Annons:
Etikett03-socialt-kontaktnät
Läst 2913 ggr
Mirjami-78
10/6/10, 1:23 AM

Det man saknar mest

Vad saknar du mest i din "ensamhet"?? För även om man har vänner/släktingar m.m runt sig så kan man ändå känna sig ibland ensam då man lever ensam med eller utan barn.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
Bettan1975
10/6/10, 1:28 AM
#1

Saknar det man delar gällande barnen och som ingen annan har samma förståelse för…….visst kan man ringa bästa vännen elr sina föräldrar och säga saker som åhhh Alicia kunde skriva sitt namn idag, men det är inte samma sak som att dela den stunden med den andra föräldern.

Annars är det väl mest vardagsproblemen man har att ta itu med, även om jag gjorde i princip allt själv……ahhh….problem med bilen en klockren sak som jag faktiskt saknar med min exman….tjoho….jag har hittat något jag saknar med honom!!!!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
10/6/10, 1:33 AM
#2

Bettan….Ja där hittade du EN fördel gällande han….Hi hi hiFlörtTungan ute

Jag saknar nog det där med att kunna ha någon som man kan sitta med ex. på kvällen när barnen sover och "mysa" med. Få känna att man har en annan vuxen som delar det hela i vardagen och som man delar alla problemen som finns i vardagen….

Ja nu börjar man känna sig ännu mer ensam…..SkämsFlört

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Gullan402
10/6/10, 2:07 AM
#3

Någon att dela alla saker om barnen med. Kunna diskutera sig fram till ett beslut etc. Någon som jag verkligen vet har det bästa för ögonen rörande mina (våra) barn.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

liwa
10/6/10, 8:54 PM
#4

Om jag tänker praktiskt så skulle det vara underbart att slippa stressa med lämning/hämtning på dagis osv.

Om man tänker på det "andra" så är det ju helt klart själva alltet. Att ha någon att brey sig om och bli ombrydd av. Och som kan hålla om en när man är så där extra trött efter en hård dag på jobbet.

Och så klart sexet då för det blir det ju inget av med just nu :(

Mosaik02
10/7/10, 1:15 PM
#5

det jag saknar mest är att ha någon att diskutera med och rådgöra med när barnet blir sjukt men oxå avlastning när barnet är sjukt för det kan va riktigt tufft att va själv då

och tja lite hjälp med läxläsning och matlagningen det vore en bonus

Upp till toppen
Annons: