Annons:
Etikett07-tonåringar
Läst 2142 ggr
Mirjami-78
2009-12-26 23:24

Vad gör dina barn på nyårsafton?

Vad brukar dina barn göra på nyårsafton? Är det att vara hemma som gäller, eller ska de ut med vännerna m.m

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
Tuvalu
2009-12-27 20:16
#1

Mina barn tillbringar nyårsafton med sin pappa tack och lov! De älskar detta med raketer medan jag själv inte bidrar med något sånt. Så de är nöjda och glada med att få vara hos pappa där det är helt okay att smälla massor med smällare… Visst känns det oroligt för mig men jag slipper i alla fall se det…

Själv åker jag nog på fest Flört

Mirjami-78
2009-12-27 20:34
#2

Jag kommer ha min lille son hemma. Stora sonen kommer vara hos mormor och ja vi kommer inte göra så mycket. Antagligen somnar han före 00.00 och jag kommer bli sittande ensam.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

liwa
2009-12-29 16:34
#3

Mina barn ska med sin mormor och morfar till deras vänner och fira nyår. Blir kanske några raketer men inte i massor. Och bara av de vuxna.

Är glad att de är så små fortfarande att man slipper oroa sig för var de är och vad de gör på nyår. Låser nog in dom i deras rum när den tiden är kommen ;)

Gullan402
2009-12-29 17:34
#4

Mina barn är så små att de håller sig hemma med mammaGlad.
På eftermiddagen ska vi om väglaget tillåter åka och titta på fyrverkerier, sen blir det soffan och TV eller guitar hero som följde med PS2:an som vi fick i gemensam julklapp av mormor.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

ingann
2009-12-30 00:16
#5

Mina kommer vara hemma med mej:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Intehärutandär
2012-12-08 04:16
#6

Mitt barn är bara 13 år, så han stannar snällt hemma.

Annons:
Upp till toppen
Annons: