Annons:
Etikett13-mat
Läst 1353 ggr
Mirjami-78
10/20/09, 1:04 PM

Frukost

Nu börjar jag äntligen få ordnig på detta med frukost här hemma. Idag så satt hela fam. och åt frukostGlad

Hur är det hemma hos er med just frukosten? Man kan liksom vara rätt så stressad ut av detta hela på morgonen, speciellt när man ska upp tidigt.

Vad är en nyttig och bra frukost för er? Eller blir det bara en kopp kaffe så där i farten?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
angelica75
10/20/09, 3:23 PM
#1

Jag har svårt att äta direkt på morgonen. Har börjat med Herbalife, men till och med det har jag svårt att få ner på morgonen. Klockan kan vara mellan 10 och 14 innan jag får i mig något. Igår åt jag en banan klockan 13.30 ingen bra start på dagen.

Jag dricker bara kaffe på morgonen.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Mammzing
10/20/09, 8:52 PM
#2

Håller med föregående!
Kaffe, fort på morronen annars vaknar jag aldrig ur min dvala!
Särbon däremot petar i sej kokt ägg, mackor, kaffe å juice.

ingann
10/21/09, 12:30 AM
#3

Jag har aldrig lyckats äta frukost och tyvärr har barnen tagit efter den dåliga vanan… Här blir det bara kaffe fram till ungarna kommer hem och det är dags att börja med middagen..

Jag tänker jämt att jag måste börja äta fler mål än 1 per dag men det går bara inte… äter jag fler gånger mår jag illa och får ont i magen…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sponny
10/21/09, 7:32 AM
#4

Jag har aldrig kunnat äta frukost, har absolut ingen matlust på morgonen. Föredrar att göra så som jag gjorde tidigare när jag jobbade och nu på skolan nämligen en kopp kaffe när man vaknar, sedan jobbar man ett par timmar sedan vid 9 kan man äta en mer "riktig" frukost med mackor.

Mirjami-78
10/21/09, 5:42 PM
#5

Ja det spelar liksom inte direkt någon roll igentligen om man slänger den direkt i sig på morgonen eller lite senare vilket jag igentligen ochså föredrar, huvudsaken är ju att man äter en frukost.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: