Annons:
Etikettrelationer
Läst 1021 ggr
Mirjami-78
2009-09-07 16:16

Vi Kvinnor....

Läste i dagens Metro och jag fick mig ett gott skrat. Man har gjort en undersökning på detta med otrogenhet. Ja vi kvinnor är tydligen de som är oftast i farden….Jämförd med män och sedan är vi bra på att dölja detta hela med…..

Jaaa, vad säger ni om detta hela?? Kan det vara så?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
phernilla
2009-09-08 01:40
#1

Självklart så finns det kvinnor som är lika goda kålsupare som män. Kvinnor är säkerligen lika otrogna som män, många gånger. Det är nog svårt att bevisa vilket kön som är mest benäget till att vara otrogen, anser jag…

Men själv avskyr jag otrohet o allt vad det innebär!
Fy skäms… Då gör man slut först o tar sen nästa steg, om det nu måste tas… Men allra först o främst så avslutar man det man redan har!!!

Det finns inga genvägar eller bra tillfällen!

Mirjami-78
2009-09-08 07:45
#2

Nej finns nog inga genvägar…Men om nu dessa kvinnor är så otrogna så måste de ju ha några att var det med…..

Det som jag tycker är mest hemskt är när vissa kvinnor och män har en familj hemma och så ska de ut och vänstra. Vet en man som gör det från mitt gamla bekantskapskrets. Han har fru och barn och nästan varje år får de tillökning i familjen och han är nästan aldrig hemma utan utan och "jobbar" ja och vänstrar. Skyller på ett dåligt äktenskap men så dålig kan den ju inte vara eftersom det kommer ett nyt barn nästan varje år i den familjen.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Fidelina
2009-09-09 17:59
#3

Har de redovisat hur de har gjort den undersökningen? Jag tror inte ett dugg på resultatet… snarare tror jag på det omvända, att män är otrogna mer frekvent.

Jag kan däremot tänka mig att singelkvinnor (och då kanske framför allt yngre sådana) inte har samma skrupler för att ha sex med en gift man.

Mirjami-78
2009-09-09 19:41
#4

#3 Nej det var ingen redovisning på hur de hade gjort det där undersökningen har jag för mig.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: