Annons:
Etikett09-skolan
Läst 915 ggr
[mia-38]
8/26/09, 8:45 PM

Sonen på G

Äntligen så har min son fattat läget!!Skrattande
Han har nu börjat på programmet Handel och Service på gymnasiet. Han verkar gilla det redan och tar det med ro.
Han gick själv och sa "hej" till kuratorn. Vilket gladde både henne och mej. Hon har sonens klass som kurator vilket är jättebra. Då kan hon tala om för de andra vilka problem han haft innan.

Och jag kommer att ha kontakt med henne och hans lärare nu och kolla så att allt går bra för honom.

Men det känns som om han är på rätt väg nu. Håll tummarna!!!

Annons:
ingann
8/26/09, 10:38 PM
#1

Åh, vad kul! Håller tummarna för att det går bra för honom:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
8/26/09, 10:39 PM
#2

Tack ingann. Skrattande

Jag hoppas verkligen med nu att det ska funka för honom. Men detta programmet är lite lättare än det andra han gick.

ingann
8/26/09, 10:42 PM
#3

Förhoppningsvis får han den hjälp och stöd han behöver i skolan.. Barnen är ju vår framtid:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
8/26/09, 10:45 PM
#4

Ja jag tror han får det. Kuratorn är en mycket duktig kvinna som han har förtroende för. Och det känns skönt. Han kan gå till henne och prata om det är tungt.
Hon känner han sen innan ju.

Tuvalu
8/26/09, 11:09 PM
#5

Här hålls det också tummar för att allt ska gå bra nu!

Kram Sanna

[mia-38]
8/26/09, 11:11 PM
#6

Tack Sanna.Skrattande

Hur mår du själv nu då?

Annons:
Tuvalu
8/26/09, 11:17 PM
#7

Ska man må mitt i allt också… det har jag inte hunnit med Tungan ute Skämt å sido, har jobbat fööör mycke och än är det mycke strul med personalbrist vilket gör att alla på vår avdelning är helt slut… Sa till chefen idag att det INTE är lönt att han ber mig jobba vecka 37. Jag har ett vik som är slut vecka 36 men hela september så saknas det personal…

Så jag är ganska trött just nu och med tröttheten så blir man ju också känslig så idag har jag varit nära att börja gråta flera gånger… Imorgon skulle jag ha haft en ledig dag men det finns ingen personal så jag sa att om jag fick börja vid 12.00 så kan jag komma och det finns ju inga alternativ så chefen fick ta det. Visst förmiddan blir stressig för mina arbetskamrater men jag har jobbat mer än någon annan och måste få sova ut…

Oj, vad jag bubblade på nu… Behövde nog lätta på trycket *ler*

[mia-38]
8/26/09, 11:20 PM
#8

Heheheh…

Det verkar jobbigt ja. Kan förstå att du är slut och är känslig nu. Det skulle jag med vart.
Man måste få sova med ibland. Och bara ta det lite lungt.

Hoppas att det lugnar ner sej snart.

Kram

Mirjami-78
8/26/09, 11:42 PM
#9

Mia jag håller tummarna att det ska gå bra….En utbildning är bra att ha….Och du kan säga till han att han ska vara stolt över sig själv som har tagit detta steget!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: