Annons:
Etikett10-trotsiga-barn
Läst 705 ggr
Mirjami-78
8/24/09, 7:54 PM

En duktig storebror

Kan bara just nu berömma min Anton. Idag när vi skulle hem efter skola/arbete och dagis så hjälpte han mig. Vi hade varit och handlat och så började lillebror protestera.

Ingen vagn hade vi då minstingen hade kastat nycklarna någon stans igår och vi hittade de inte i morse. När minstingen började protestera går Anton fram till han.  Anton lyfter upp han i famnen och bär han, för han ser att jag inte kan göra det då jag har påsarna. Ja och så även om lillebror protesterar så är han hur lung och fin mot han och kramar han…….Prata med han lungt och fint.

Jaaa…jag var så stolt över Anton just då….Ser hur mycket lillebror betyder för han. Han gör ju allt för han….

I slutet av månaden ska Anton få en extra peng för detta…och när vi kom hem…ja då hittade han även nycklarna som varit borta.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
[mia-38]
8/24/09, 8:13 PM
#1

Vilken duktig kille…Skrattande
Beröm han så mycket du kan för detta.

Mirjami-78
8/24/09, 8:18 PM
#2

Jaa…gjorde det och ska göra det mera. Nästa helg ska han till Finnkampen med skolan…..då ska han få en extra slant.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tuvalu
8/24/09, 10:04 PM
#3

Åh, vad härligt! Sånt värmer ens mamma hjärta Kyss Själv kom jag hem till två ilskna grabbar som hade en rejäl konflikt Rynkar på näsan Trist avslut på en annars så härlig vecka… Nu är dem hos sin pappa…

Mirjami-78
8/24/09, 10:06 PM
#4

#3 Ja mina kan bråka de med…men just idag fick jag se den fina sidan…vilket var helt underbart.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: