Annons:
Etikettkänslor
Läst 1859 ggr
Anickan
2009-08-08 01:29

Dejt!

Hej!

jag måste bara berätta, jag ska på dejt imorgon! jag tycker att det känns lite läskigt men OJ vad kul! det känns så positivt, vi pratar så lätt och nästan i mun på varandra och vi har gått i samma gymnasiumklass för 14 år sedan så vi vet lite om varandra redan. Han har inga barn dock så jag vet inte om det kan bli en "issue"..

Berätta, har ni varit på mycket dejter? har ni träffat ngn utan barn?

Annons:
Mirjami-78
2009-08-08 01:36
#1

Vad roligt att du ska på dejt.Skrattande Hoppas det går bra!

Ja en dejt som jag var på så var jag väldig nervös för min son som min vän passade. Ringde och kollade läget typ var femte minut, inget roligt direkt för den killen, men han var liten då och ville inte att jag skulle gå när jag gjorde det.

Sen har jag nog dejtat lite under åren då innan jag träffade min ex och fick son nummer 2. Nuförtiden är det väldigt lungt detta med dejtande. Har inte träffat någon som jag skulle kunna tänka mig att gå ut på dejt med.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-08-08 09:53
#2

Vad kul att du ska på dejt! Det var ett tag sen jag dejtade nu så det skulle inte vara så dumt;)

De flesta jag träffat har faktiskt varit utan barn.. Kanske därför det inte hållit eftersom jag absolut inte velat ha fler barn än de jag redan har;p

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-08-08 09:55
#3

Oj vad skoj. Cool
Jag har med dejtat mycket innan. Både de som har barn och de som inte har.
Det har funkat med bägge i den synvinklen. Varför det inte har hållt sen har inte med att göra om de har barn eller inte.

Nu tar jag det lite lungt med dejtandet.

Önskar dej lycka till. Berätta sen hur det gick. Skrattande

phernilla
2009-08-08 11:57
#4

Anickan:
Jag har nog bara dejtat en enda kille utan barn… Det gick inte vägen, men det var inte för att han inte hade barn. Det var för att han var lite för på! Han skulle ändra hela världen för mig, han dyrkade mig o marken jag gick på, o sånt fungerar inte för mig… :/

Lycka till på dejten!

Anickan
2009-08-08 13:32
#5

jaha, 1,5 timme sen på första dejten! han skulle varit här 10 senast halv elva. Han ringde precis och sa att det blev lite sent igår så han hade precis kommit ur duschen och kommer senast kl 12!

hmm..

dåligt tecken?

[mia-38]
2009-08-08 13:35
#6

Vänta och se.
Ge han en chans till. Gå på din magkänsla sen.

Kram

Annons:
[mia-38]
2009-08-08 14:11
#7

Kom han? Nu är jag nyfiken ju…

phernilla
2009-08-08 14:38
#8

Jag antar att han dök upp eftersom Anickan försvann ;)

Mirjami-78
2009-08-08 23:47
#9

Hoppas det har gåt bra…..Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-08-08 23:58
#10

Hur går det? *nyfiken*

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-08-08 23:59
#11

Jag är med väldans nyfiken..Flört

Mirjami-78
2009-08-09 00:00
#12

Jaaa…kan säga att jag är det med och håller tummarnaGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Anickan
2009-08-09 01:07
#13

Oj!

jaa, nu har han åkt! jag har haft en underbar  dag! vi har åkt mc på fina vägar och stannat och ätit och sen hem igen och här hemma stannade han ett tag och hm, jo, det blev väldigt trevligt med kyssar! shit! jag är nog kanske lite för? intresserad och är nu skitskraj rent ut sagt för att bli sårad.. Han e så lätt att vara med och det kändes såå bra! jag är så glad men ändå så ledsen för att jag blev så intresserad när jag inte vet var han står riktigt. Han är tydlig med att han vill ta det väldigt lugnt och det vill ju jag med! men jag kommer verkligen att ligga ganska lågt för att inte vara för på! grejen är att jag aldrig nånsin varit den som är mest intresserad! jag har alltid varit den som varit cool och killen varit den som verkligen varit mest intresserad..

ÅÅÅÅ jaa, nu får vi se, jag sa att han får höra av sig och försökte vara lite cool sådär avslappnat ni vet.. Obestämd men oj vad han satte spår i mig!!

Annons:
Mirjami-78
2009-08-09 01:11
#14

#13 Roligt att höra att det hela gick bra. Ja jag vet hur det där käns, kommer han höra av sig eller inte? Ja det är bara tiden som kan visa det hela.

Håller tummarna att det blir något bra ut av det hela!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-08-09 02:36
#15

Ahh, vilken härlig dag du verkar ha haft! Det finns väl inget mysigare än att åka hoj? Allra helst om det är en goding som kör:)

Hoppas det utvecklar sig positivt så du får behålla pirret Skrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-08-09 16:12
#16

Åhh vad spännande.
Och åka hoj som jag bara älskar..

Hoppas nu att han hör av sej..och att allt går vägen.

Men skriv och berätta sen.Skrattande

Upp till toppen
Annons: