Annons:
Etikett03-socialt-kontaktnät
Läst 2316 ggr
phernilla
2/11/09, 4:02 PM

Hem till Norrland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är resan hem till Norrland bokad. Så härligt!

Fick ett infall förra veckan att, varför inte åka hem ett tag? Nu då man har möjligheten o inte har ett jobb att gå till. Resan blev jag bjuden på, så den 20-29/2 är jag hemma i Norrland igen. Piteå och Luleå. :)

Känns helt underbart! Behöver komma hem o ladda batterierna ett tag. Få se lite ljus o snö. Här är det mest regn, storm, o kallt bara. Men framförallt få träffa alla vänner. :)

Annons:
phernilla
2/11/09, 4:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Det är det här jag saknar…

Bilderna är fotade hemma hos min mamma, julen -o7.

ingann
2/11/09, 4:22 PM
#2

Vad kul! Ladda batterierna måste man göra ibland och vad kan vara bättre än att göra det på en plats man älskar?

Hoppas du får det supermysigt däruppe;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2/11/09, 6:20 PM
#3

Åh vad härligt Nilla. Och vilka fina bilder.

Önskar dej en trevlig och förtjänt semester. Skrattande

MIRJAMI
2/12/09, 3:13 PM
#4

Ja…underbart för dig att kunna åka iväg och komma ifrån allt ett tag.Glad

phernilla
2/12/09, 6:47 PM
#5

Ingann:

Tack så mycket! Ja, jag behöver verkligen komma bort från allt ett tag! Ska träffa en nätvän då jag åker upp med, lite kul är det allt… Vi har pratat med varann sen 2001, först via nätet, sen via msn, via sms, osv… Han vet allt om mig, o jag allt om honom. Han är den som stöttat mig sen 2001 då jag mått dåligt o fått mig på benen igen…

Men vi har än idag inte träffats! Så nu tyckte vi att det var dags, så jag ska hälsa på honom några dagar, mamma några dagar, osv… O hinna med vännerna däruppe med. Ska bli såååå härligt!!! :)

phernilla
2/12/09, 8:17 PM
#6

Mia:

Tack så mycket! Det ska, som sagt, bli helt underbart. Träffa mamma, lillebror, vänner o bekanta, min "nya" vän sen långt tebax (haha kul uttryck), osv… O att få ta del av allt som är "hemma" i mitt hjärta… Först o främst luften. Snön, känslan, värmen bland folket, allt allt allt… :)

Annons:
phernilla
2/12/09, 8:18 PM
#7

Mirjami:

Jo, jag kände att jag måste passa på att åka hem nu. Dels för att jag behöver få komma HEM, men även för att jag behöver komma bort från allt. O just nu, då jag inte har nåt jobb så är det la ett strålande tillfälle? För vem vet när det kan bli aktuellt nästa gång igen? :)

Vibeka
12/14/09, 8:04 PM
#8

Hej Phernilla!

Jag ska göra precis samma sak!!! Ska du flyga? Jag flyger upp till Luleå den 21 dec och åker tillbaka den 30 dec, ska bli så skönt att som du säger se snön!!! och ladda batterierna!! Det finns änglar…blev oxå bjuden på resan upp annars hade det itne gått… Önskar dig och alla andra en toppen jul!!! Skrattande

Gullan402
12/14/09, 9:56 PM
#9

blev så glad när jag såg att Phernilla startat en tråd för att sen inse att den var från februari…Gråter.
Men visst Vibeka så behövs det tillfällen att få ladda sina batterier så man orkar med den vanliga vardagslunken som kan vara tämligen jobbig att få ihop…Skrattande Hoppas du får en fin julhelg i norrland.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Vibeka
12/14/09, 10:26 PM
#10

Men oj… vad har hänt då? såg inte att det var postat i februari…

Tack Gullan :)

ingann
12/14/09, 10:28 PM
#11

Vibeka: Detta är en gammal tråd och Phernilla har tyvärr lämnat oss…

Men hoppas du får en underbar jul uppe i norr;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

bfee
12/14/09, 10:28 PM
#12

Hej alla!

Phernilla här…

Fast under nytt namn nu då jag avreggade mig här på iFokus under en period. Så numera är bfee = Phernilla. :)

Här blir det inte nån resa upp till norrland i jul då ekonomin inte riktigt tillåter det i år. Men vad gör väl det, vi prioriterar andra saker än "hemresor" just nu, hur härliga dom än kan vara!!! ;)

Jag o minstingens pappa har hittat tebax till varann för 5 månader sen o i Maj väntas här tillökning o familjen i form av en liten bebbe (kön vet jag inte, men kommer nog ta reda på längre fram denna gången oxå).

Så allt är bra med mig o livet leker! ;)

Hoppas allt är bra med er alla med!
O en speciellt stor kram till Gullan402, har saknat dig mycket! :)

Vibeka
12/14/09, 10:46 PM
#13

11 tack

Och Hej Phernilla! Låter ju som om ditt liv har fått ett uppsving!! Grattis! :)

Annons:
Gullan402
12/14/09, 10:46 PM
#14

bfee vad roligt att du är här igen! Och grattis till "nygamla familjen" och kommande lilla/lille familjemedlem!!! Vad skönt att livet ordnat upp sig för dig igen, och du gammal kärlek rostar aldrig sägs det ju…Flört.
En riktigt god jul och ett gott nytt år önskar jag dig/ er.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Gullan402
12/14/09, 10:48 PM
#15

phernilla; så du kunde inte hålla dig ifrån ifokus….Tungan ute
Men du har varit saknad så det är jättekul att du hittat tillbaka!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

bfee
12/14/09, 10:52 PM
#16

#13:
Tack ska du ha! :)

Gullan:
Vad gullig du är - som vanligt! ;) Tack ska du ha!!!
Klart man inte kan hålla sig ifrån iFokus. Framförallt vissa andra ifokus-sajter, som i och med livet i sig, blivit alltmer intressanta. ;)))

Hur har du det?

Upp till toppen
Annons: