Annons:
Etikettskilsmässa-separation
Läst 1838 ggr
Heddas
8/18/11, 8:53 PM

härligt!

Hej !

Jag är ny här! undrar varför jag inte hittat denna sida tidigare?? Har en son på 2,5 år, för ett år sen bestämde hans pappa att han inte ville leva med mig längre, han älskade mig inte längre. Hade en madröms förlossning som slutade med snitt, amning som inte fungerade, kolik barn, förslossningsdepression.. Gick hellt enkelt rakt in i kaklet!

Ett år har gått har kämpat gått på terapi,, trodde aldrig jag skulle komma ut på andra sidan.. Men här är jag och min son! Känner för första gången på länge att jag fixar det! Jag börjar till och med känna mig glad!

Det är så härligt att läsa att det finns andra som går/ gått igenom det samma!

Annons:
Bettan1975
8/20/11, 3:33 PM
#1

Välkommen hit!

För närvarande är aktiviteten inte så superbra, men nu när vardagen kommer igång efter semestertider så blir det nog lite bättre.

Låter som om du haft det riktigt kämpigt, precis som alla vi andra, men att även du har den inre styrka man tycks finna inom sig när man hamnar i kris i livet.

Hoppas du kommer att trivas här!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
8/21/11, 1:18 PM
#2

Hälsar dig med Välkommen…….

Jag hoppas att du ska trivas!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Katti
8/24/11, 12:21 PM
#3

Välkommen hit och GRATTIS till att du har kommit ut på andra sidan får man väl säga! En vägg är inte lätt att forcera, speciellt inte om den är kaklad som din var. Men du fixade det Skrattande.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

ingann
8/24/11, 10:32 PM
#4

Välkommen hit! Låter härligt att du kommit igenom mer eller mindre helskinnad:)

Är det så att du vill gnälla av dig, släppa ut ilska, dela med dig av glädjeämnen eller rent av bara snacka massa goj så får du gärna göra det här hos oss:)

Hoppas du kommer trivas här!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Little_sister
9/29/11, 7:43 AM
#5

Hej hej!

Jag är också ny här men kan vara skönt att läsa att man inte är ensam. Jag tog beslutet att separare från mina barns pappa… och det var inte heller lätt… jag har en kris just nu… men jag försöker kämpa på. Vi separarade i somras och nu kommer det väl i kapp mig. Mina barn är 2 och 4 år. Tur man har dem!!!

ingann
11/1/11, 1:58 PM
#6

Hej Little_sister och välkommen hit Skrattande Hoppas du kommer trivas hos oss!

Jag håller helt med dig om att det är tur att man har barnen:) Utan dem skulle livet vara väldigt tomt…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
Upp till toppen
Annons: