Annons:
Etikettrelationer
Läst 1220 ggr
StrongHearts
2012-01-15 19:52

my story

detta är nog den sämste historian någonsin, men kanske bra att dela med sig?

i maj träffade jag en kille via dejtingsajten Spraydate. Efter bara ett par dagar så bjöd han hem mej. Jag var så nervös eftersom jag är mullig.

men det gick bra och redan första kvällen slutade i sänghalmen

vi fortsatte träffas och inledde ett sk kk förhållande. För er som inte vet vad det innebär så är det en förkortning på knullkompis. man träffar och har sex helt enkelt.

Detta var då en bra lösning eftersom jag inte hade ork att ragga rundor och jag slapp även nya killar hela tiden

men jag blev kär snabbt och problemen kom. ställde honom mot väggen i juli efter att han slitit bort sin hand ifrån min på stan (var under stadens festival) vilket alla mina vänner såg.

då sa han rätt av att han inte såg mej på det sättet, men mitt i sommaren och sommarjobbet tog all tid valde jag att stanna kvar. men enbart på sexstadiet

det fungerade bra ett tag men känslorna tog över till slut ändå.

i agusti träffar han en annan tjej, trots de nyss lärt känna varann får hon bo hos honom och hon blir gravid. när jag får veta allt blir jag sårad. det värsta är att jag med misstänker en gradivitet.

men den här tjejen var tydligen en bad girl och hade stulit saker ifrån både honom och hans vän. ett tag senare gjorde hon som tur är abort och har idag blivit dömd.

vi har fortsatts träffats och jag har hela tiden småraggar på andra. han ville ju inte mer.

i oktober börja nav oktober började han bo hos mej, sen i slutet berättar han att han typ har känslor för mej… vilket blir jobbigt.

i november upptäcker jag att jag ÄR gravid och jag vet exakt vad han kommer tycka om detta :(

men han har tagit det bra och varit med på ett par mötet och började smälta det.

förra veckan bråkade vi rejält. tror mina hormoner blåssade över lite extra. han ska göra utlandstjänst och sen fyttar han nog till göteborg för en ny tjänst.

nu har vi inte pratar på flera dagar. jag tror han insåg att jag inte orkade med mer. men det är jättejobbigt. han åker på tordag och jag vet inget mer.

jag kommer bli ensamstående och har nu vant mej helt vid tanken. jag orkar inte lägga mer engeri på honom

under 7 månaders tid har han gett mej( och mina vänner) vinken om att han gillar mej på mer än vänskap, sen gjort mej sviken, nyaförhoppningar osv

jag har en bebis i magen, två hundar och mej själv att tänka på. att gå med att bo med honom för att vara den dörrmatta och hembiträde han vill ha går jag inte med på. har redan varit i ett sånt förhållande

i mina ögon är det bättre med två skilda föräldrar och dubbel kärlek, än  ett förhållade utan kärlek

lite struligt inlägg, men ville bli av med detta

Annons:
Mirjami-78
2012-01-18 21:20
#1

Jag kan förstå ditt val i detta hela. Det är inte enkelt att välja men ibland måste man även om det känns svårt.

Jag önskar dig lycka till med din bebis!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

StrongHearts
2012-01-18 21:35
#2

1# tack

chattar med pappan nu på face, jobbigt men vad ska man göra :`(

Mirjami-78
2012-01-19 22:07
#3

#2 Kan förstå dig…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: