Annons:
Etikettdagens
Läst 675 ggr
Mirjami-78
2/21/12, 12:50 AM

Tisdagen den 21/2

Då var det redan tisdag. Daxs att sova snart. En sjuk kille här hemma fort men jag hoppas att det skall ge sig med tiden. Är ju bara att härda ut….

Hoppas ni alla har det bra……Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
ingann
2/21/12, 5:38 PM
#1

Ja, det är visst tisdag och den 21a idagOskyldig Jag hade den 21a igår kväll och den 22a idagFörvånad Jag låg alltså ett helt dygn före vilket inte var så jättebra kanske haha

Jag har fastat, inte ens fått dricka, sen midnatt för att åka på läkarbesök med provtagning idag. 3 timmar satt jag på en buss från kl 7 i morse…  Jag kommer upp på sköterskeexpeditionen, de plockar fram min journal och vi går ner till ekg-rummet.. där gick allt som det skulle och jag gick vidare till labb… de tar alla prover de ska och börjar fylla i journalen… "hmm.. idag har vi den 21a säjer hon och skriver… Nej, kommenterar jag, det är den 22a, det står i min kallelse! Labbdamen tittar på mig och säjer: det står den 21a på datorn och den brukar alltid stämma… Så jag tar upp mobilen för att säkerhetskolla.. Mycket riktigt så står det "Tis 21 feb" där Förvånad Jag har alltså suttit i en buss och skumpat 3 timmar dagen INNAN jag har tidCool

Gissa om de skrattade när jag kom upp på avdelningen igen??? Som tur var så hade läkaren tid att ta hand om mig idag så jag slipper åka tillbaka i morgonSkrattande

Visst är det bra att vara ute i tid, men någon måtta får det vara haha

Ha en bra kväll allihopa!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
2/21/12, 9:51 PM
#2

Oj Ingann…..Tur ändå att de kunde ta emot dig efter att du har fått åka så långt. Ja det har facktist hänt mig med ibland att jag har varit på ställen dagen innan än vad vi skallSkäms

Lille sonen är fort. sjuk. Jag letar efter en bil….Då vi ej har hittat någon än efter krocken. Hittade en som verkade kanon….Men det är lite för lång bit att åka dit kollektivt då det är i en helt annan stad….Ja ja väntar och ser…Till slut snubblar man väll över något.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: