Annons:
Etikettekonomi
Läst 2935 ggr
Bettan1975
6/11/10, 12:36 PM

Fredag 11 juni

Jaha, ingen vidare dag idag heller. Jennifer blev sjuk igår med feber, ont i huvud och hals och hon har skolavslutning imorgon.Rynkar på näsan

Var iväg på ultraljud med Emma och hon var så klart INTE dräktig, lämnade kvar henne för ny insemination, hoppas mamma och pappa gillar det beslutet för de har inte meddelat mig något besked.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Annons:
[mia-38]
6/11/10, 3:55 PM
#1

Hej på er alla.Skrattande

Bettan…Hoppas ni snart blir piggare. Jag har själv gått i genom en hemsk period på två veckors sjuka nu. Först idag känner jag mej hyfsat pigg.

Här regnar det. Mulet och grått men ändå varmt ute. Min vän åkte på Sweden Rock Festival i torsdags och där regnar det med. Synd.

I eftermiddag kommer det en för att kika på min lägenhet igen. Så jag har städat och fejat.
Kvällen blir lugn för min del.
Ska glo på tv och somnar förmodlingen i soffan.

Kram till er alla.Kyss

ingann
6/11/10, 5:12 PM
#2

Här är grått och kallt:(

Datorn har inte velat koppla upp idag så nu har jag fått återställa fabriksinställningarna på datorn för att få igång allt.. Tyvärr så försvinner ju alla mina bilder då Obestämd Nu måste jag lära mig att jag ska köra en backup varje gång jag laddar in nya kort!

Det enda positiva är att jag igår fick nya tv-kanaler:) Kabelbolaget vår fastighetsägare hade avtal med har lagt ner så nu har de installerat Telias stora utbud åt oss i stället:) Massa nya kanaler att titta på…

Bettan: Krya på er!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Bettan1975
6/11/10, 5:57 PM
#3

Ingann, jag skaffade mig en extern hårddisk och det är det bästa jag någonsin gjort för även jag har fått återställa min laptop.

Värst vad regnigt det var idag, bara för att jag bestämt med flera kompisar att vi skulle grilla i helgenSkrikandes Samma sak varje gång, nu ska jag inte nämna ordet grilla högt en gång till, får kalla det något annat och lura vädergudarna…får fundera på vad bara.

Nej sätta lite fart och åka till affären, sedan ska jag till min särbo och äta lite och bara vara en stund. BArnen har åkt till A, fast han försökte slingra sig från att ha Jennifer som är sjuk. Denna gång slapp han dock inte, hon var inte så dålig att hon inte kunde åka den biten i bilen! Han försökte med att hon kanske hellre ville vara hemma och att vi måste lyssna på det…..tillåt mig småle hånfullt för han har väl ALDRIG brytt sig om vad barnen vill hittills om det inte passar hans egna syften.

Nu dusch och sanering av igelkottsbenen, man blir lat av att bo ensam och inte behöva bry sigSkrattande Skulle helst gå och vaxa, men den lyxen har man ej råd med tyvärr.

Trevlig helg allihop!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

sponny
6/11/10, 7:46 PM
#4

#1 Lämnade min syster på Rockfestivalen igår eftermiddag. I ösregnet. Det är ju bara ett par mil dit så klart att man ställer upp.Nej, de hade verkligen otur med vädret än så länge.

Annars är det största idag att jag äntligen fått in en tids-beställning för att laga bilen. Stötdämpare och bromsrör är kass. Ska bli skönt att få det fixat för det känns inte bra när bromsrören inte är att lita på.

Snart ska jag iväg och handla lite. Det ska bli hemgjord pizza ikväll och en lugn kväll framför tv:n. Gött…Skrattande

Mirjami-78
6/12/10, 1:15 AM
#5

Mia: Härligt att se dig här igen!!!Skrattande

Jag har jobbat och somnade när jag kom hem för var helt slut. Det regnar här med.

Anton ligger och har ont i halsen och är sur som en citron…..Ja han låter verkligen inget vidare och så känns han lite varm med. Imorgon ska jag städa här hemma för det kommer ändå regna ute är jag nästan säker på och med tanke på att Anton är sjuk så blir det en hemma dag, men först ska jag sooooova ut länge på morgonen.Skrattande

På söndag kväll lämnar jag barnen till barnvakten. På måndag har de stängd på Ibbes dagis så båda barnen får sova över hos barnvakten så kan jag åka och jobba 12 timmar på måndag. På tisdag har vi besök på BUP så därför får jag jobba in lite timmar på måndag. Det är mycket med mitt jobb jsut nu men snart har jag sem. Jobbar heltid nu med så det är en del spring i benen på mig.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sponny
6/12/10, 2:45 PM
#6

Det blev pizza och film igår kväll. När jag handlade snubblade jag över en samlingsbox med alla Pirates of the Carribean-filmerna. Så det blev sjörövare för hela slanten igår. Kul!

Annons:
Mirjami-78
6/12/10, 4:39 PM
#7

Sponny: Ibland kan man verkligen hitta sådant man gillar…..Tungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
6/13/10, 7:11 AM
#8

Bettan: Ja, det vore nog en idé, TACK:) Det räcker ju med en liten där jag kan ladda in bilder o sånt jag verkligen vill ha kvar…  Vi har ju 1 Tb på den här datorn så här kan Kim spara vad han vill så är det bara mina viktiga saker på den externa:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Upp till toppen
Annons: