Annons:
Etikett03-socialt-kontaktnät
Läst 2516 ggr
Mirjami-78
2010-05-26 01:04

Genemsamma vänner

Era gemensamma vänner som ni har haft när ni levde ihop mer eran ex, har du kvar dem eller har ni brutit kontakten i sammanband med att det tog slut mellan dig och din ex?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
ingann
2010-05-26 03:54
#1

Jag behöll vännerna medan han höll sig till avskrapet Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mammzing
2010-05-26 09:57
#2

Som ingann.
Dom var mina vänner från början så.
Sen såg dom tidigare än jag hur det var ställt i mitt äktenskap.

ingann
2010-05-26 15:29
#3

#2 precis.. man upptäcker alltid hur det är sist själv…

de som var riktiga vänner var de som jag hade innan medan de han behöll, och som jag inte ville känna, var de som han söp ihop med varje helg…

Inte ens alla dem ville fortsätta umgås med exet utan det var dem som ringde och berättade för mig när han hade sonen på ställen med drogade/fulla människor.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
2010-05-26 19:10
#4

Jag har mina vänner kvar. De gemensamna ser han till att jag inte har någon kontakt med för han vill inte det….Antagligen saker som jag skulle kunna få reda på som han inte vill.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Gullan402
2010-05-27 12:47
#5

Tja, mina vänner är fortfarande mina vänner… det är svårt att skaffa nya vänner när man är äldre. En del av våra gemensamma bekanta föll bort när L avled, men de var iaf de jag hade omvärderat i samband med L:s sjukdomstid och tiden alldeles efter dödsfallet och en bit in efter begravningen. Vissa av L:s egna vänner har jag ingen kontakt med idag, mer än vi hälsar och pratar en stund när vi möts i affären. Däremot känner jag att jag kan ringa dem OM jag vill, eller behöver av någon anledning. Men umgås, nej, det känner jag inte riktigt för. Men skulle jag behöva hjälp med något, de är hantverkare och bilmekaniker så skulle de hjälpa mig om jag bad dem. Men jag tycker det känns svårt så det skulle vara sista utvägen då.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Upp till toppen
Annons: