Annons:
Etikettkänslor
Läst 1837 ggr
Christina-Lundberg
2010-03-19 23:37

nätdejting...

är det någon av Er alla som har erfarenhet av det hela? är novis och behöver rådgivning.. *snälla*

Annons:
Mirjami-78
2010-03-20 00:12
#1

Har ju hört det ena och det andra ang. detta. Många gånger så det en del som är oseriösa helt klart men har man tur så kanske man hittar någon som är seriös. Man ska vara försiktig helt klart om man ska träffa personen.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Nordann
2010-03-20 00:30
#2

Jag har aldrig provat och kommer aldrig att göra men kan berätta att äldsta dottern träffade som man på det viset.Kommer inte ihåg nu när det var men det är ett tag,de är gifta och har en dotter på 6  år.

Mirjami-78
2010-03-20 00:35
#3

Jag vet inte om jag själv skulle våga mig på detta då jag hört en del om det, men samtidigt så är det tydligen så att vissa hittar varandra genom nätdejtning….Ja bara man är försiktig. Men det ska man ju vara för det mesta nuförtiden tycker jag oavsett var man har träffat personen.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

KimE
2010-03-20 12:39
#4

Det är ett av de vanligaste sätten att träffa någon tycker definitivt att du ska prova! Även om jag inte träffat någon det har stämt 100% med. De flesta typer av människa är representerade på siterna. Läs gärna artikeln om norrlandskontakten på relation i fokus.

ingann
2010-03-20 13:27
#5

Det är absolut ett sätt att träffa någon:) Jag har träffat 2 st genom nätet som jag haft ett förhållande med sedan men jag har även träffat några som blivit jättebra vänner…

Det man ska tänka på är att när du träffar någon första gången så bör man träffas på en allmän plats typ ett fik eller nåt där det finns folk omkring och gärna se till att någon vän vet om vem du ska träffa och var någonstan, bara som en säkerhet… När du väl träffar personen så försök att lita på vad magkänslan säjer dig om personen.. Den brukar oftast stämma:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

skogsvidja
2010-03-22 00:08
#6

Ja, jag har precis som #2 en älsta dotter som hittat kärleken på en datingsite. Hon sa att det var många seriösa där men det gick snabbt att hitta han med stooort H. Kärlek vid första daten typ för båda.

För egen del undrar jag viken site som skulle passa hehe… finns nog ingen som passar en mångalen häxa som sitter och trummar i skogen. Skulle annars varit trevligt med lite manligt sällskap ibland…. kanske kan få något tips på vart man finner en shamanistiskt tänkade dateSkrattande

Annons:
Mirjami-78
2010-03-22 02:19
#7

Ja vem vet…då är detta kanske ett bra sätt att träffa någon ändå!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

angelica75
2010-04-20 07:52
#8

Jag har träffat en via nätet för 10år sedan. Nu är vi skilda, men jag ger inte upp mitt letande.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Upp till toppen
Annons: