Annons:
Etikettrelationer
Läst 579 ggr
Mirjami-78
9/10/09, 1:04 AM

När man ska på dejt...

När man ska på en dejt med en helt främmande människa, vad tänker ni då innan? Vill ni fly och bara slippa det hela eller känner ni spännig inför det hela?

Sedan om man nu hamna på ett fik tex. Vem ska då stå för kostnaden? Ska man som tjej bli bjuden eller ska tjejen bjuda eller ska var och en betala för sig själv?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
[mia-38]
9/10/09, 8:29 AM
#1

Det är spännande att träffa en ny människa. Jag har aldrig höga förväntningar när jag ska på dejt.
Många bygger upp luftslott och då kan det bli så fel sen.
Vill man fly så ska man nog inte gå på dejten. Det är nog en känsla vi har då om att det inte blir bra.

Sen så tycker jag att man kan betala var för sej på fikat eller middagen om man är ute första gången. OM ingen av oss bjuder.

Mirjami-78
9/10/09, 12:09 PM
#2

Ja jag gillar inte gå på blinddate. Vid ett tillfälle försvan jag snabt när jag skulle på ett sådant. Det var ju lätt att gömma sig bland människor i femmahuset med…..Han var inte det han hade sagt har jag för mig.

Jag anser att var och en ska betala för sig eller så är jag lite gammal modig och tycker att killen ska betala om man är ute och fikar. Är man hemma hos någon så är det den personen som man är hemma hos som får bjuda….För att ha något att fika med har man ju oftast hemma….

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: