Annons:
Etikett17-om-sajten
Läst 1019 ggr
[mia-38]
6/1/09, 8:24 PM

Ny medarbetare

Vi hälsar Elisabeth välkommen till vårt gäng.Skrattande

Ska bli kul med henne som Medarbetare. Många känner nog igen henne från ÖN där hon är Sajtvärd.

Välkommen!

Annons:
Mads
6/1/09, 8:33 PM
#1

Välkommen Elisabeth !

Amor Vincit Omnia

Lilacbower
6/1/09, 9:49 PM
#2

Välkommen till vår glada skara, Elisabeth!

Ensam - men stark!

Elisabeth-J
6/2/09, 12:08 AM
#3

Hej!

Tack! Det ska bli roligt att vara Medarbetare här Glad Är ju själv singelmamma och har varit det i två omgångar, först med mina första två barn, sen med tre barn. Nu är jag singelförälder med endast ett barn som bor hemma och det är med både roligt och tufft många gånger. Har en hel del erfarenheter att dela med mig av angående singelföräldrar :)

Kramar / Elisabeth

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ingann
6/2/09, 1:55 AM
#4

Hej och välkommen:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tatsja
6/2/09, 10:07 AM
#5

Välkommen. Lycka till. Jag är ju singelmamma med vuxna barn. Fast har ju egentligen varit singel hela mitt äktenskap.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

phernilla
6/2/09, 11:17 AM
#6

Oj, här händer det grejer. Jag har inte alls hunnit med. Visste inte att vi sökte nya Medarbetare ens, men det är ju jättebra!! Jättevarmt välkommen Elisabeth!!! :)

Annons:
[mia-38]
6/2/09, 1:39 PM
#7

#6 Elisbeth frågade om hon kunde få bli i en maildiskussition hon och jag hade.
Jag frågade Mads om detta var OK och det var det. Jag skulle lägga in Elisabeth men har ju inte dessa rättigheter. Skrev detta till Mads och hon fixade in henne,

Har nu fått mail om jag tydligen agerat fel i detta. Vart då?

Jag frågade Mads. Hon lade till själv när jag inte kunde. Jag skrev en tråd om att välkomna Elisbeth när hon var tilllagd.

Vart har jag felat?

Mads
6/2/09, 3:26 PM
#8

# 7 Så dramatiskt är då detta inte självfallet och ännu en gång Mia så påpekar jag att om du vill diksutera något med mig så skriv pm till mig och inte i en tråd.

Elisabeth är välkommen som Medarbetare eftersom både Mirjami och Katarina inte längre är aktiva här så nu är ni 3 Medarbetare + lilla jag.Glad

Amor Vincit Omnia

Upp till toppen
Annons: