Annons:
Etikettsett-hört-i-media
Läst 1596 ggr
phernilla
2009-03-28 17:12

Jag vet vad du gjorde förra Lördagen?

Är det någon här som kollat på programmet "Jag vet vad du gjorde förra Lördagen", som går på TV3. Vad jag förstått så blir dom hypnotiserade o sen en vecka senare så medverkar dom i detta programmet o minns i regel ingenting av vad som hände "förra Lördagen"? Rätt eller fel?

Länk till programmet >>

Annons:
phernilla
2009-03-28 17:16
#1

Om programmet skrivs detta…
(Jag tycker det verkar sjukt roligt!):

Tungan ute

"Vad gjorde du förra lördagen? Jag vet vad du gjorde förra lördagen24 mars, 2009

Har du full koll på tillvaron? I Jag vet vad du gjorde förra lördagen får våra deltagare redogöra för varenda steg de tagit. Och det kan ju verka lätt, om man inte varit under hypnos.

Kommer du ihåg vad du gjorde förra lördagen? Det gör inte gästerna i vårens mest skruvade TV3-underhållning. De har inget som helst minne av att de mött en hypnotisör och att det filmats. En hel dag.

TV3s vårsatsning Jag vet vad du gjorde förra lördagen bjuder på många skratt och fullständigt oväntade situationer när Johan och hans vänner får se honom ge sig in på de mest galna upptåg. När Johan får veta att han hypnotiserats att tro att han är singel, och att han gått på speeddejt dels med två singeltjejer och dels med sin egen fru blir stämningen tät i studion. Vilken av kvinnorna valde han egentligen?"

MIRJAMI
2009-03-28 20:26
#3

Jag såg bara halva pogrammet förra lördag , men den verkade rolig.

ingann
2009-03-29 00:50
#4

jag har sett bägge avsnitten och det är sjukt roligt:)

helt otroligt att någon kan få folk att göra så sjuka saker! killen förra veckan gick på speed-dating och visste inte att den var hans fru, uppfann ett nytt sätt att spela golf (bed bandyklubba), trodde han var Tom Cruise, var diplomat och sjöng på ryska (utan att kunna ett ord så det var en massa "voodka" i texten) mm:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

phernilla
2009-03-29 16:02
#5

Mirjami & Ingann:
Fasen oxå. Jag missade ju detta nu igår, då jag var i sån högform med mig själv här. *haha* Försöker kolla just nu om man kan se det via nätet (repris). Det går ju ibland. Men videon vill inte laddas riktigt, verkar det som… *grrr*

Jag som skulle se detta!

Än en gång bevisat. Där alkoholen går in, går förståndet ut ;)

ingann
2009-03-29 16:15
#6

Nilla: Hoppas du lyckas för det är värt att se:) 1a avsnittet var dock snäppet bättre..

Nästa vecka ska det vara en karl som "förvandlas" till LenaPH har jag för mig, så missa det inte!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
phernilla
2009-03-29 16:31
#7

Hahaha. Tittar på www.tv3.se nu o viker mig av skratt!!!!

hahahhaha

phernilla
2009-03-29 16:49
#8

Hahaha!!! :) Nu har jag sett hela!!! Detta kommer att bli en stående underhållning på Lördagkvällarna!!! Helt o hållet min sorts program!

HAHAHAHHAHA :)

Upp till toppen
Annons: