Annons:
Etikettomröstningar
Läst 1073 ggr
phernilla
2/5/09, 5:43 AM

Snö senaste veckan?

Har ni fått någon snö under den senaste veckan?
Berätta gärna var i landet ni bor med…
Skrattande

Annons:
phernilla
2/5/09, 5:45 AM
#1

Vi fick lite snö under kvällen som gick. Den ligger kvar på marken än, men det tror jag inte den gör efter kl 7-8 på morgonen, sådär… :)

[mia-38]
2/5/09, 7:03 AM
#2

Jag bor i Nybro. Här har vi inte det minsta snökorn på marken. Men kallt!

Tatsja
2/5/09, 8:44 AM
#3

Jag bor i Köping och det hade snöat inatt. Inte mycket, men tillräkligt för att jag var tvungen att sopa.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

ingann
2/5/09, 10:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag bor i Degerfors och vi har haft vitt på backen i flera veckor nu… inte mycket men tillräckligt för att marken inte ska synas och inatt fick vi ytterligare ca 5 cm:) vovven älskar det!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

mymlanbus
2/5/09, 11:45 AM
#5

Jag bor i Norrköping och det ligger liiiite lite puder på backen… fint :)

[mia-38]
2/5/09, 1:00 PM
#6

Nu snöar det rejält! Skit med. Vill inte ha snö! Rynkar på näsan

Annons:
Tatsja
2/6/09, 8:55 AM
#7

Snöstorm. Jag som snart ska gå ut

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

phernilla
2/6/09, 9:30 AM
#8

Nu har det snöat sen vid 18-tiden igår, med ett litet uppehåll nån timme inatt (kunde inte sova så jag såg det då). Det snöar än! :-D

ingann
2/6/09, 6:09 PM
#9

Här har det snöat hela natten  och till och från under dagen… nu kan det räcka tycker jag *längtar till sommar, sol o värme*

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tatsja
2/8/09, 9:29 AM
#10

Kom upp på morgonen och det hade kommit jättemycket blötsnö och det fortsätter vräka ner. Tror det är nästan 2 decimeter om inte mer. Har varit och skottat flera gånger, så armarna gör jätteont. Fasar för att gå ut med Tatsja. Rollatorn blir så tung att dra i snön.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
2/8/09, 10:30 AM
#11

Här är det barmark och plusgrader. Dimma och dis. Bara längtar efter solen!!

phernilla
2/8/09, 11:15 AM
#12

Igår morse hade all snö försvunnit. Så det blev precis som jag trodde. :)

ingann
2/8/09, 5:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Nilla:

du kan få massor av mej! vi har nog 4 dm iaf och det fortsätter komma mer:/ den enda här i familjen som gillar det är hunden *s* han rullar, hoppar o studsar i den men det är inte lika kul när han kommer in full med snöklumpar;)

bilden är från igår kväll när han var sur över att inte få springa lös som han brukar:) (det fanns en löptik på samma äng)

 

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
phernilla
2/8/09, 6:01 PM
#14

Ingann:
Men härreguuuu så söööööt! :)

Hur gjorde du det där?
Två bilder i samma inlägg?
Hmmm

ingann
2/8/09, 6:48 PM
#15

Nilla:

Jag såg att du fick in bilden på din misse:)

Ja, Åskar är mitt allt:) Innan jag köpte honom (han är 16 månader) hade jag betydligt fler panikattacker, mådde mycket sämre psykiskt och rörde inte på mig alls knappt mer än inomhus… Nu går vi flera korta prommisar och minst 1 prommis på 1-2 timmar varje dag Skrattande

Han känner när jag börjar må dåligt och kommer och börjar "fjanta" runt mej och kastar med sina leksaker så man inte kan annat än att bli glad:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tatsja
2/9/09, 9:32 AM
#16

Det kom jättemycket snö igår och idag är det -10 igen. Hutter.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

phernilla
2/9/09, 11:33 AM
#17

Ingann:
Ja det är underbart med djur, framförallt hundar. Dom läser av en direkt o kommer direkt för att muntra upp en. O dom lyckas ju alltid få en att dra på smilbanden med… :) Underbart!!!

Tatsja:
Har inte kollat termometern här, o vet inte om jag vågar heller, men det är inte varmt alls iaf, kändes i fingrarna då man gick till dagis imorse. Ingen snö dock, men bitande vinterkyla iallafall… Kanske drar mig mot termometern sen o smygkikar, om jag törs? ;)

phernilla
2/9/09, 11:34 AM
#18

Ingann:
Vad är Åskar för hundras?

phernilla
2/13/09, 8:53 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Så här ser det ut utanför mitt fönster idag…

phernilla
2/13/09, 8:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

…o såhär:

Äntligen lite snö…
Men detta kommer vara borta innan kl 12 igen… Tyvärr!

Annons:
Tatsja
2/13/09, 9:07 AM
#21

Så ser det ut här också. Vi hade -14 imorse. Hutter. Ändå måste jag ut med Tatsja. Knäppgöken som skenvalpar just nu. Bäddar med nallar och är allmänt knasig. Vilket hon är annars ocksåFlört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

ingann
2/14/09, 3:54 AM
#22

Nilla: Åskar är blandning:) Papillon 75%, yorkshire terrier 18,5 % och dvärgpudel 6,5%…  fast han ser ut som en tibetansk terrier *s*

Äntligen kom jag in här när det är dags för sängen igen;p hela dagen har jag bara fått "error" när jag försökt öppna iFokus…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ingann
2/14/09, 3:55 AM
#23

Nilla:

det ser så mysigt ut när det är snöigt men för mig räcker det att se det på bild;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

phernilla
2/14/09, 4:13 AM
#24

Till er alla:

Peppar peppar så har snön faktiskt stannat kvar i över ett dygn nu! Så dax nu då jag bokat resan hem till Norrbotten o snön, va?
*skrattar gott åt*

Nåja, där finns det ju iaf lite mer snö att pulsa omkring i… :-)

Har precis sett filmen: "The hottie and the nottie" o tro mig… Jag har gråtit som ett litet barn. Jag bara älskar filmer av denna sorten..
*snyftar*

Det är ganska precis sådär jag ser på mig själv… Tjejen med den vackra insidan (som nog många ser, men som inte attraherar lika väl som andra tjejers yttre?), men det ofördelaktiga yttret.
*suckar*

Men vem vet?
Kanske har jag funnit min prins, jag med? ;-)
*ler finurligt*

Tatsja
2/14/09, 9:01 AM
#25

Här ligger snön kvar och -14 imorse. Kallt i flera dagar, sen plusgrader för att nästa dag frysa till. Inte klokt väder längre.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
2/14/09, 7:56 PM
#26

Vi fick snö för några dagar sedan. Är väl än 10 cm. Och det räcker. Idag har solen lyst och det har varit riktigt fint ute. Sådana dagar gör det inget om det är snö. Skrattande

Upp till toppen
Annons: