Annons:
Etikettomröstningar
Läst 965 ggr
[mia-38]
2008-11-02 11:29

Partnern ej omtyckt

Vad skulle du göra om du träffat killen med stort H som det verkligen skulle fungera med, men dina barn tycker inte alls om honom?

Om du väljer annat alternativ ange gärna vad du skulle göra i sånna fall.

Annons:
[mia-38]
2008-11-02 11:30
#1

Jag skulle prata med min son om att ge honom en chans. Skulle det sen verkligen inte fungera mellan de två så skulle jag dumpa killen.
Barnen går ju trots allt före även om det kanske är din kärlek du möter.

Asa-N
2008-11-02 12:53
#2

Jag skulle nog sätta mig med bägge och försöka räta ut frågetecknen. men ärligt talat så vet jag inte, har inte varit i den situationen. Men om jag skulle hamna där så hoppas jag kunna lösa det :o) men nu har jag ju inga små barn längre. Hade jag haft det så hade barnen gått först.

Tatsja
2008-11-02 22:28
#3

Eftersom jag har vuxna barn, så skulle jag prata med dem, men de måste respektera mitt beslut också.

Det är ju jag som ska leva med honom, inte de. Likadant om sönerna träffar någon som jag inte är så förtjust i. Deras val och jag får försöka ge henne en eller två chanser.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Nicka
2008-11-03 12:47
#4

Prata med Dem.

Hm.. bor inga barn hemma hos Mig längre !

Tuvalu
2008-11-03 19:04
#5

Jag valde att träffa honom bara när jag inte har barnen. För det är så jag känner just nu. Mina barn ska få ha sin mamma för sig själva så långt som det bara är möjligt.

Men vem vet, om nu Mr. Right skulle dyka upp så kanske jag ser annorlunda på saken. Men jag har svårt att tro det…

[mia-38]
2008-11-03 19:16
#6

Nu är det ju lättare när man har stora barn. De vill ju inte alltid ha sin mamma/pappa för sej själv längre. De accepterar lättare en annan partner, tror jag.
När de är små blir det nog värre. Då är ju mamman/pappan väldigt viktig för de. De är rädda att nån annan ska komma och ta deras föräldrar ifrån de.

Annons:
Tatsja
2008-11-04 07:46
#7

Är barnen små, så är det viktigt att de har mamma/pappa på sin sida. Ofta är det ju så att barnen inte tycker om den nya. Mycket på grund av att de inte får ha föräldern för sig själv längre. Därför är det bättre att prata med barnen. Sen beror det på åldern på dem. Tonåringar är ofta mer *tjuriga* och vill absolut inte lyssna. Finns undantag.

Tack och lov att min är stora. Fast jag har ingen partner och träffar ingen heller.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
2008-11-04 13:12
#8

Min son är ganska lätt på det viset. Han tycker bara det är kul om jag skaffar pojkvän. Och han är ganska lätt att ha och göra med. Den jag ska träffa idag har han redan träffat och han gillar honom.

Tatsja
2008-11-04 17:26
#9

#8 Det är ju en fördel då. Bra att han gillar honom. Har du pratat med sonen vad han tycker om att du har honom som pojkvän?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[mia-38]
2008-11-04 18:25
#10

Frågade just min son om det. Det gör ingenting alls. Han gillar ju honom och bara för att han är utländsk är han inte mindre värd, menar Emil på. Moget av honom! Skrattande

MIRJAMI
2008-11-05 01:02
#11

Jag skulle prata med mina barn…En chans måste man ju ändå få.

SimsBrooke
2008-11-05 22:24
#12

jag skulle prata med mina barn att man alltid måste ge saker/personer en chans innan dem dissar den saken,

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Christina-Lundberg
2008-11-09 00:07
#13

Funkar det inte mellan barnen - så funkar ingenting… Jag har erfarenheten av detta. Mitt x har det problemet.. men han dumpar henne gång på gång.. barnen kommer tillbaks - och så åker hon in och barnen ut….
Det är a och o att det ska fungera - tycker jag… annars är det ingenting att hänga i granen, vare sig han är mycket snygg, är äckligt rik och har ett fint hus. Fasaden kan säga mycket… men innandömet säger ännu mer:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: