Annons:
Etikett11förhållanden
Läst 1196 ggr
Mirjami-78
2011-08-21 13:20

Mitt liv är mitt liv

På sista tiden har det varit lite "fajt" med lille sonens pappa.

Fick bla. ett mindre trevligt sms där han skriver om min nya….Men känner som så att mitt liv är mitt liv och det har han inte med att göra.

Hur hanskas ni i sådan här situationer??

Känner som så att han vill lägga sig i……Och det känns inte alls ok.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
ingann
2011-08-24 22:35
#1

Tala om för honom att han ska lägga ner direkt! Hälsa från mig:P Han hade sin chans för länge sen.. Nu har du gått vidare till bättre marker:)

Puss & Kram

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Bettan1975
2011-08-27 13:14
#2

Vad är det med karlar(sorry Sponny och ni andra män här) som ska behålla kontrollen över de människor de valt att lämna????

En psykolog sa till mig att det är ett välkänt fenomen att det oftast är mannen som väljer att lämna familjen, men sedan inte tillåter familjen att gå vidare, de tycker att de "äger" dn familj de valt att lämna. Hemskt tycker jag och det finns säkrt en massa kvinnor som är precis lika.

Huuuu säger jag bara, släpp bollen och gå vidare, alla andra har redan gjort det liksom!

Mirjami, håller med Ingann till fullo så hälsa från mig med:)

Kramar i massor

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
2011-08-28 16:58
#3

Jag har markerat för han nu ordentligt……..Och hälsat medFlört tyckte att han gick lite för långt då han började kalla mig för älskling via sms.

Store sonen ville träffa sin far så vi åkte till marknaden vi vet att han brukar vara på…….Han hade tydligen ont med om att jag kom dit med en ny….Fast vi gick inte fram till han utan enbart sonen…..Men dem blickarna och de beteendet….jag fattar inget!!Obestämd Trodde de hade gått vidare för läääääänge sedan.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Upp till toppen
Annons: