Annons:
Etikett11förhållanden
Läst 2599 ggr
[Duego]
2011-10-24 20:07

Dejten kräver jag har barnvakt.

Jag har dejtat en man från o till i ett år.Vi ses oerhört sällan,men smsar regelbundet.Han längtar efter mig,men alltid då han säger att han ska komma efter sitt krävande arbete så dyker det upp förhinder.Ant trötthet.Mkt jobb o massor med pendlande hit o dit.Han kommer inte hem till mig om jag inte har barnvakt(min 10 åriga flicka tillåter inte ömhet kel kyssar mellan oss).Jag har knappt aldrig barnvakt heller.

Jag åkte o träffade honom då han höll i en konferens.Han hämtade mig på stationen(luktade vin)i sin bil,men då vi skulle gå in till hotellet fick jag gå in o leta upp rummet ensam.Han sa att deltagarna inte gillade att han hade ett privatlivpå konferensen.Att de eg skulle umgås o lära känna varandra i stället för att han umgicks med mig.Därför fick jag gå in o även gå från stället själv…

Det är dock tråkigt att han inte vill att jag o min flicka kan träffa honom ihop….   i framtiden menar han att han kan va hemma en helg i mån för att umgås (annars är han i storstan o umgås med sina barn)

Jag har planderat att träffa honom på höstlovet..det är dock dyrt att åka dit.Kostsamt..Vill ju att det ska vara seriöst. Vad tror ni???  han har ett mkt högt toppjobb inom sjukvård.

Annons:
KimE
2011-10-25 11:06
#1

Han är nog inte så seriös.

[Hayabusa]
2011-10-26 08:38
#2

Varningsklockorna ringer för fullt. Tro mig, det här är inte en man som kommer att ge dig någon glädje.

Lockas inte av att han har ett toppjobb = pengar. Du kommer enbart att bli besviken.

Händelsen på hotellet är ju väldigt talande. Han är gift/sambo eller har redan ett annat förhållande? Sannolikt, ja. Situationen med din dotter pekar ju också åt samma håll. Han är med största sannolikhet bara ute efter ett "tillfällig-sex-förhållande".

Tyvärr, vill inte verka negativ men detta är ingen seriös man. Han är en typisk vänsterprasslare som inte har några goda intentioner.

/Stefan

Mirjami-78
2011-10-30 13:10
#3

Jag tolkar det hela med som att han är nog inte speciellt seriös. Man behandlar inte någon så om man är det anser jag.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2011-11-01 13:03
#4

Jag tror som Stefan.. Tyvärr:( Att inte vilja gå med dig på hotellet eler träffa din dotter tyser på det…

Har jag fel när jag antar att du inte träffat hans barn heller?

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Enbraman
2011-12-25 18:43
#5

Beror på hur länge ni träffats…. är det första gången eller första veckan eller två kanske man kan förstå att man tar det lugnt med barn o vänner men är det längre än så, och sex inblandat…. då vill han bara ha sex en älskarinna och inget annat låter det som.

Tyvärr.

Med Vänlig Hälsning

Mannen

Intehärutandär
2012-12-08 04:02
#6

Hur har det gått?

Jag tycker han låter totalt oseriös, som fler skriver ovan. Det låter mest som att han vill ha ett KK-förhållande. Hade han varit seriös så hade han inkluderat din dotter i relation och gjort allt för att lära känna henne med, för en framtid ihop med dig. Och inte kommit med dåliga genomskinliga ursäkter.

Annons:
Upp till toppen
Annons: