Annons:
Etikett11förhållanden
Läst 3794 ggr
lotta_h
2011-12-30 20:18

Trött på att vara singel

Var träffar man en ny partner? Jag är helt ensam med min son och det känns som om jag aldrig kommer finna kärleken igen.

Jag är aldrig barnledig, så när ska man gå på dejt? Och var träffar man nån seriös?

/ Lotta

Annons:
[Vargöga]
2011-12-30 20:26
#1

Ja du det är jättesvårt. Man får nog följa sitt öde tror jag.

KimE
2011-12-31 13:55
#2

Förmodligen träffar du någon när du minst anar det!

Åsa S
2011-12-31 16:38
#3

Det finns många ställen finns singelklubbar både i verkligheten och på nätet ex. på FB finns såna som dejtingklubben och liknande. Finns många på dejtingklubben som är i samma sits som dig vet jag. Finns ju även singelklubbar som ordnar aktiviteter typ bowling för singlar med barn och då kan man ju träffa andra singlar tillsammans med sina barn.

Finns ju även internetdejting. Går att hitta bra killar där med det gjorde ju jag men fick ju en del mail från män som bara var ute efter en sak men så är det ju överallt finns alltid rötägg som ställer till det var man än är.

Finns ju även citypolarna och shake my world där kan man ju även lägga upp egna aktiviteter och kanske specifiera att aktiviteterna är för singlar + deras barn så då kan man ju hitta andra i samma situation och man kan träffas ett helt gäng singlar med barn och göra trevliga saker ihop och kanske du passar ihop med nån en vacker dag.

+Nån gång kan man ju kanske behöva fixa barnvakt det kan ju kanske behövas lite tid utan barn ifall man verkligen vill hitta nån.

[Hayabusa]
2012-01-09 14:26
#4

Din son är bara 13 månader, eller..? Jag vet att det låter aningen trist, men kanske skulle du behöva lägga all din fokus & kärlek på din son i detta läget? Vänta ett par år tills din son är lite större, då kan du nog börja söka efter en man.

Kom ihåg att en trygg, snäll & omtänksam man inte är detsamma som tråkig. Det finns alltför många spännande killar som är rena skitstövlarna.

/Stefan

ingann
2012-01-22 23:14
#5

Jag är nog böjd att hålla med Stefan här. Är din son bara dryga året så behöver han dig mer än någonsin nu utan att det kommer en ny fadersgestalt in i bilden.  Även om man inte tänker att det ska vara en "fadersgestalt" så är det så ett så litet barn uppfattar det:)

Träffar du någon så gör du, men jag skulle inte rekommendera att söka speciellt aktivt efter någon. Din son måste komma först:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Upp till toppen
Annons: