Annons:
Etikett01-föräldraskap
Läst 19705 ggr
sparklesenshis
9/14/17, 3:11 AM

Hur orkar ni?

Hej! Jag är ingen förälder som skriver detta, utan en dotter. Min mamma är ensamstående med fem barn och ingen av oss träffar våra pappor speciellt mycket alls. Jag vet att min mamma har gått igenom mycket med mig (ångest, ätstörningar, depression, självskadande, självmordsbenägen, diagnoser osv) och samma sak med min bror och ett annat syskon. Jag har tänkt mycket på hur många föräldrar som går igenom samma sak med sina barn, och kanske gör det just nu. Vet ni hur extremt jävla grymma ni är?? Ni tror antagligen inte att ni gör någon skillnad, men ni hjälper SÅ MYCKET. Tack för att ni står ut. Tack för att ni tar hand om oss. Tack för att ni försöker förstå. Tack för att ni håller koll på oss. Ni är så underbara, även om ni inte tror det själva. Fortsätt kämpa och fortsätt ge era barn all kärlek dom behöver.

Annons:
[Jbgs]
11/5/17, 1:17 AM
#1

Bra inlägg ! Vet inte hur gammal du är men din text visar på stor mognad. Är ju så när man har barn så gör man allt för dem, dem är det bästa å viktigaste man har, å är väl därför föräldrar får nästan övernaturliga krafter ibland. Tack för ditt inlägg !

älvornas dal
4/30/18, 9:34 PM
#2

Vilket fint inlägg, tack. 🌺

Kindda
10/16/18, 7:49 AM
#3

🌺

Päran
9/9/19, 6:05 PM
#4

Stärkande inlägg, tack och önskar dig all lycka ❤

Upp till toppen
Annons: