Annons:
Etiketthälsa
Läst 1054 ggr
Mirjami-78
9/2/09, 12:24 AM

Är ni nöjda....

Är ni nöjda med er själva, med eran utseende eller är det något ni skulle vilja ändra på? Kommer man någonsin bli nöjd med sig själv??

Jag själv börjar fundera på att börja simma en gång i veckan alldeles ensam. Ca en timme eller träna på gym så att jag kankse skulle kunna gå ner lite, för min vikt är jag långt ifrån nöjd med……Har även en motionscyckel som jag kan använda andra dagar här hemma.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
ingann
9/2/09, 12:30 AM
#1

jag är inte nöjd med något…  möjligtvis ögonen skulle kunna få vara som de är;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

katsy
9/2/09, 1:01 AM
#2

Jag känner mig nöjd med mig själv fastän jag ser ut som jag gör…;)

Långt risigt hår, fräknar, lagom överviktig, kort, omodernt klädd

(Läs bekvämt!) virrig och halvtaskigt självförtroende….

En sak är säker iallafall, de skulle inte få plasta om mig nånstans om det inte vore allvarliga brännskador…

Har en kompis som ligger på operationsbordet nu för en bröstförstorning/påfyllnad…Löjligt! hon ser helt normal ut för att ha fått 2 barn, hennes man tycker att allt är OK…Men HON vill detta!

Vet ni förresten vad en julgran och en kvinna som fött flera barn har gemensamt?

phernilla
9/2/09, 1:35 AM
#3

Pumlorna hänger i grenen? ;)

phernilla
9/2/09, 1:38 AM
#4

Jag är la hyfsat nöjd med mitt ansikte, men inte med min hy i ansiktet o på överkroppen. Är heller inte helt nöjd med min kropp… Visst, den har sett sina bättre dagar, men oxå sina sämre…

Men nu ska jag råda bot o bättring på detta! Har tagit tag i saken, bundit upp mig på årskort på gymmet nu, med start igår. Fast jag kan inte börja träna innan jag fått hem gymkortet, vilket jag hoppas inte kommer att ta alltför länge till… :)

Dessutom är det gångavstånd till gymmet, samt att dom även har barnpassning, så nån ursäkt för att inte träna kommer inte att finnas. :)

Här ska jag träna >>

Mammzing
9/2/09, 10:39 AM
#5

Man kan ju inte punktbanta men min lilla magkula är inte så skoj!

Nä, jag är rätt nöjd med mej själv:
Har ju nån som älskar mej för den jag är…….

Mirjami-78
9/2/09, 1:48 PM
#6

Ja gick och köpte nutriler igår. Jag har inte förrut testat det, men tänkte som så idag gör jag det. Jag hinner liksom inte äta i rätt tid, så jag tänkte detta är ju enkelt bara hälla i sig…….Om det nu kommer hjälpa mig något vet jag liksom inte. Det var en en gångs pakning som jag köpte.

Sen blir det att simma eller träna en gång i veckan….

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Annons:
katsy
9/2/09, 9:51 PM
#7

Likheten mellan en julgran och en kvinna som fött barn är:

 att de ser bäst ut klädda!Tungan ute

Mirjami-78
9/2/09, 9:52 PM
#8

#7 Ha ha ha den var braSkrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Anickan
9/2/09, 9:55 PM
#9

Jag är nöjd med mig själv sedan jag gick ner ca 10 kg och blev av med all min akne som jag haft ssedan jag var 12 här på sommaren. Jag började med LCHF/stenåldersdiet och mår så fantastiskt bra och har blivit av med både PMS och magproblem. :) definitivt att rekommendera!

katsy
9/2/09, 9:58 PM
#10

Lite roligt måste man ha för att väga upp allt annat =)

Har tänkt träna i 2 veckor nu och kanske får det bli så för jag har en sådan träningsverk nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen…

Ont i benen å rumpan…

Började med lite nya arbetsuppgifter på jobbet och trodde att jag skulle bli trött i armarna…men det var tydligen fel =)

Eller så var det några andra ovanliga rörelser…;)

[mia-38]
9/3/09, 2:11 PM
#11

Jag vill gå ner i vikt. Annars så är jag ganska nöjd. Skrattande

Upp till toppen
Annons: