Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett15-ot-off-topic
Läst 409 ggr
Asa-N
0

Är det fler

som känner att helgerna bara försvinner?

Varenda helg känns det som att det är något planerat, är det inte jag själv som bokat in mig på något så är det dottern!!! Hela januari och hela februari är så!! Den första helt lediga helgen som jag kommit fram till är i mars!!!!

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våra helger är i princip bokade til mitten av mars, sedan är det väll en månad ledig sedan är det bara enstaka lediga helger fram till oktober….. Vadan detta kanske du undrar, ponnytrav….. Med fyra kuskar och 7 starthästar blir det många helger som går åt under sommaren…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

LeTigre
0

#1 i nästa liv ska jag bli en sån där ponny, slippa raka benen någonsin igen utan bara trava runt och vara alldeles underbart lurvig och bedårande söt! Skrattande

TS: nej, jag känne rinte igen mig, Våra helger är långa och tomma. Men så är mina barn ganska små än och jag känner inte så många här i stan.

Elisabeth-J
0

Vi har oftast inte något bokat på helgerna men dom går ändå alldeles för snabbt tycker jag. Helgerna uppskattar sonen och jag till att ta det lugnt och göra något tillsammans men vi bokar ingenting lång tid i förväg. Vi tar helgerna som dom kommer men önskar ofta att helgen kunde vara en dag till, tnk om fredagen kunde vara en helgda också ibland, kanske en fredag i månaden :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Asa-N
0

Nu är hon hemma här igen så ordningen är återställd :o))