Hej!!!
Ny här! "Hitlurad" av LeTigre. =) Detta är spännande! Jag har inter riktigt börjat se mig som ensam förälder ännu, fast jag i praktiken varit det sedan september. Ska bli kul att hänga här lite nu! =)
Hejsan och välkommen hit :o) Då är du ju nästan i början av din singelföräldertid :o) men här finns en mängd kunskap och massor av tips o trix så det är bara att "hugga in" :o)

Välkommen älskling! Du är aldrig ensam så länge jag lever 

Hej vän och välkommen hit!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
välkommen hit,, hoppas du kommer trivas bland oss andra (kalla oss vad du vill) *ler*
#4 Ja kärt barn har ju många namn :o))

Tack alla för välkomnandet! Det värmer! =)
LeTigre; Ja, jag vet ju det
- och hur skönt är inte det då! Puss!
Asa_N; Ja, maken flyttade ut i mitten av september, så allt känns orealistiskt och nytt och overkligt. Mentalt och känslomässigt är det fortfarande vi två - skakas om i mina grundvalar flera gånger varje vecka när jag behöver påminna mig om att jag faktiskt är ensam boendeförälder till tre små barn, varav äldsta är 5 år. Vänjer man sig någonsin??? Tips och trix är jag stor samlare av m.a.o. och välkomnar all kunskap ni kan dela med er av! :)
Jösses 3 barn från 5 år o nedåt!! Det var inte dåligt. Men bläddra runt bland trådarna och fråga fråga fråga :o)