såg det, trodde det var ifrån värdarna,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Det är många som funderar på att starta en proteströrelse mot reklam inne i själva trådarna, vad kommer här näst - kommer de sätta den där irriterande reklamen för penisförlängning på våra pressidor?

Trist ja….:(

Kan de inte ha en liten reklamruta längst upp, där de olika reklamen tiras om att visas i rutan? Detta i trådarna är väldigt störigt och i vissa trådar hör de INTE hemma, tex en tråd jag läste nyss om en begravning som var i går, där vi trössta o peppa TS, Tro XXX att det dök upp reklam där med,

Vissa av reklamerna är ju väldigt opassande också, pulverdiet och penisförlängning och jag vet inte vad. Den med familjeträd..någonting är tom skriven på så urusel svenska att den inte går att läsa.

Elr allers reklam i en insamlingstråd för hemlösa kissar,
I denna tråden är det om Web-optimering, jättespännande….. *not*

Eller nu lät det fel, jag är GLAD att jag trivs så bra med människorna, men tycker det är synd att jag träffat alla just här alltså! :P

Äh,nu slutar jag på iFokus.Blir bara arg på sån här reklam,den som funnits vid sidan har jag accepterat men inte när den läggs in i trådarna.
PS:Jodå,jag har NIX och "ingen reklam" på dörren också.Synd,gillar flera av ifokussidorna och framförallt många medlemmar.DS.
Ja jag gillar inte detta men jag gillar människorna här så jag blundar o hoppar över dessa annonser.

tänk vad skönt…jag har inte sett een enda av dem…..*S*..tack så mycket mozilla Firefox ..med fungerande adblocker som stoppar all reklam!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Vart tog mitt inlägg vägen! jag svor inte,,,,,,,,,,??
#16 har något inlägg försvunnit som du skrivit??? Har inget i borttaget i alla fall.

#17 jaaa,,,, , det finns väll i cyberrymden nånstanns,,
#18 Skumt. Du är säker på att du inte gjort som jag brukar göra… klicka på Logga ut istället för Publicera kommentar :o/

#19 Haaa, jag hade blandat ihop två trådar, hade svarat i omröstningn om detta och rört ihop det, förlåt,,,,
Hahaha nå huvudsaken att det fick sin förklaring :o))