Ni skriver för lite!!
Kom hit kom hit, prata! Prata om vad som helst, ge förslag på nya vinklingar av sajten, berätta om dagens händelser, klaga på chefen, skriv en dikt, gör en undersökning för skojs skull, flirta, kolla om någon vill fika, ställ frågor - skriv! 

äsch, tråkmånsar! Är ni ute på date allihopa och har lämnat mig ensam hemma vid datorn? 
Dags att gå och umgås med pälsbollarna istället, de ger mig mer kärlek än vad ni gör!
Klaga på chefen??? Inte chefen här va??? 
Jag kröp ner i lopp-lådan vid 22.30-tiden igår och läste en bok jag håller på med. Läste väl någon timme innan ögonlocken vart så där vansinnigt tunga :o))
kollade på filmen "se upp för dårarna" igår kväll sen sängen. idag ska jag ta mig till spinneriets årsmöte(kattklubb),nybliven medlem så det ska bli spännande.känner redan av lite av min panikångest dock men den ska inte få hindra mig idag!
bara komma ut och utan barnen med.min store pojke e så snäll o passar lillsyrran..
S*Winsnes Wilda
#3 åh vad fina de var tillsammans :o))

har inte mycket inresant att säga, är barnledig i helgen och ska strax gå och jobba,,, borde vara olagligt att be folk jobba helg, har ångest så det blir nog inge vidare, man jobbar själv på söndagar så det är skitjobbigt att gå och mala sina tankar i flera timmar. hjälpte min bror att städa i går em, puttsade mina köksfönster på fm, såg en skitdålig film på kvällen, sovit dåligt i natt,gör det när jag har ångest,, ja här är messt gnäll på mig i dag, hoppas jag är gladare när jag kommer hem, Ha en bra dag alla!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#6 han var ju riktigt söt ju! Älskar när unga killar inte är rädda att vara omhändertagande och icke-macho. Det tyder på att han är trygg i sin manlighet :)

#5 man får vara gnällig ibland. Själv vaknade jag på ett jäkla humör och gormade på ungarna för att de väckte mig så tidigt. Men man får försöka andas och tänka positivt *klische*. :P

Jag tror att jag skriver lite för att jag dels är så ny (känner mig för fortfarande) och dels har en rejäl svacka i livet på många sätt och helt enketl inte tycker jag har ngt kul att skriva om. typ….=)
#10 här behöver det inte vara roligt det man skriver om. Livet är inte roligt hela tiden, det är många svackor på vägen.
så sant,åsa. kan det vara EMO hon kallar sig?
S*Winsnes Wilda
Nej inte emo *S* det vet jag bestämt men alternativrockare eller något åt det hållet *S* Jag nöjer mig med att kalla henne Malin :o)))
haha!! ja det finns så mycket uttryck o grupperingar så man blir snurrig
kul att hennes namn duger iaf..min tonårstös har "bytt" namn så jag vet knappt vad jag ska kalla henne
S*Winsnes Wilda

#11 Tack. Det känns skönt att höra. Men du kanske ändå förstår känslan av att inte ha ngt att berätta. Därför att det finns så mkt som är skit-jobbigt som ligger längst fram i alla mina tankar och så och det är svårt att dela det svåra med andra, speciellt när man är ny. :)
#15 Jadå jag förstår precis :o) men hoppas att du snart ska känna dig riktigt varm i kläderna :o)

#15 du kan ju alltid berätta om dina självständiga starka tjejer och dunderklimpen som hoppar studsmatta med livet som insats om nätterna ;)

#16 Tack! :)
#17 Ja, DET kan jag ju göra! *s* Eller du menar, mina envisa och trotsande tjejer och min sjuka, nattvakna bäbis? *hehe*
Ja det är bara att ösa ur dig :o) Någon av oss känner säkert igen sig. Jag känner t.ex. igen mig i nattvakna barn…. min Malin sov inte en hel natt innan hon var drygt 5 år……