problem med den j träffar...behöver råd..
asså det är för långt för o skriva allt här med.kl e mitt i natten men läs gärna min dagbok/blogg på hemsidan o kom med råd!! snälla..
S*Winsnes Wilda
Jag tycker det verkar lite som om han både vill äta kakan och ha den kvar. För egentligen spelar det ingen roll om du har 4 barn eller 10 barn, är det rätta känslan så spelar det ju ingen roll. Jag tycker det verkar som att han inte vill känna ansvar och inte heller verkar han ha samma känslor för dig som du har för honom.
Det var den känsla jag fick när jag läste.

Åh tjejen, tror att du är lite illa ute. Ditt hjärta i alla fall. Är rädd för att han inte kommer att kunna ge dig det du behöver, det känns som ett typfall av "olika sidor i boken"-syndromet. Vi lurar oss själva ofta när vi säger oss kunna ha ett kk-förhållande på det här sättet. Det fungerar aldrig om man har minsta känslor.. Som det ser ut nu är er relation hemskt snedvriden, det känner du säkert själv.
Du får fråga dig själv vad du vill nu. Vill du fortsätta som ni gör nu eller lämna? Om du väljer att fortsätta får du ha i åtanke det han tydliggjort både med ord och handling - att han inte kan ge dig det du faktiskt vill ha. Oavsett hur man ser på det så finns inga lätta lösningar, det är jobbigt både att lämna och att stanna.
Hoppas du kommer till klarhet i hur du ska göra och kan finna ro i det beslutet.
Kram och lycka till!!

Att ha ett förhållande med någon som ser barn som ett problem anser jag bara är att skippa. Oavsett om du tänkt flytta ihop med någon eller inte får barn inte ses som ett problem eller hinder då är det bara att skicka iväg honnom all världens väg, det kommer på sikt inte ens att fungera som KK. Leta reda på någon med fler hjärnceller och en mognare attityd….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ja det låter onekligen som om han "leker" med dig, liksom att i brist på annat så passar det. Lite trist tycker jag, allra helst för dig.
tack för svaren,jag vet ju att ni har rätt.har haft kk förhållanden innan som funkat bra men då med regler,typ o aldrig sova över hos varannn,man delar inte varandras vardag elr ens talar om det m.m. så var det i detta fallet i början men det "utvecklades" ganska snart till vad d e nu.
hur man än vänder på sig e ju röven bak liksom..gäller bara o orka säga dom där orden…
S*Winsnes Wilda
Ja det är inte roligt, men jag tror det är nödvändigt för dig innan du blir mer "insyltad" i honom :o(
Ja det är inte roligt, men jag tror det är nödvändigt för dig innan du blir mer "insyltad" i honom :o(
ja det är nog det…fan bara att allt kommer på en gång..har panikångest o det i samband med utmattningsdepression gjorde att jag blev sjukskriven 1 1/2 månad,fick förra veckan avslah på sjukskr av f-kassan,vete tusan hur jag ska betala räkn elr försörja mina barn,sen får j reda på att jag måste börja heltid med en gång(nästa vecka) o så nu detta…
S*Winsnes Wilda
Jösses säger jag bara…. vart tar vårt skyddsnät vägen??? Helt sanslöst…
ja asså det är inte konstigt att folk ger upp…allt handlar om siffror o pengar ingen ser människorna bakom längre..
S*Winsnes Wilda

Blondifire lyssna här.Du och dina barn är ett paket(förstå mig rätt) är han inte nöjd med det så tycker jag han ska skaffa sig en som inte har barn.In te f*n visste jag att det hade med hur många pappor det fanns med i bilden.Skulle du eller barnen vara sämre för det.jag blir ärligt förbannad över sånt resonemang.
Han kommer inte vara nåt bra varken för dig eller dina barn så skippa den s*ithögen(ursäkta)
En sak till glöm inte bort att det är du som sitter bakom ratten dvs du styr.
Lycka till/Kram
Tack för alla bra råd! #11 ,du har helt rätt,jag ska fixa det!
S*Winsnes Wilda
Ja du är värd någon många gånger bättre än den skithögen som Sue_Ellen så filosofiskt uttryckte det :o)

Precis! Är han inte "redo" för barnen är han inte redo för dig. Du är alldeles för mycket kvinna för den lilla pojken :)
TACK ALLA
Vad skulle man göra utan er =))
S*Winsnes Wilda
Det är inte det att vi hatar män på minsta sätt, men detta är en pojke som både vill ha kakan och äta den.

Nej gud nej, jag hatar inte män, jag ääääälskar män 
Men vissa drar ju tyvärr skam över sitt släkte så att säga..
jo så e det ju. finns ju tjejer som drar vårt släkte i skiten med
S*Winsnes Wilda