Tack och lov
att man har barn modell äldre när man har sådana här "hund-veckor" på jobbet som jag haft denna veckan så de klarar sig själv. Det har varit 10-11,5 timmarsdagar hela veckan, men nu har jag tagit en semesterdag i morgon.
Ska handla lite i morgon och fixa med lite mys till mig och dottern till kvällen o ta igen den gågna veckan när vi knappt har setts.

Åh vad härligt! Önskar er ett härligt fredagsmys :D
Ja det ska bli mysigt att krypa upp i soffhörnan och bara umgås :o)

Jag har själv "tagit ledigt" fre-mån och ska åka med barnen till malmö och hälsa på en kompis. Ska bli väldigt kul att få åka på minisemester! 
Ja man behöver inte mycket :o) vi lär väl gosa med guldhamsterungarna också, de flyttar ju i nästa vecka, alla utom en :o)
Tog en bild på en av dem förut, vi hade dem uppe o busade här och det vart tröttsamt så den ena creme-tjejen slocknade så sött när hon kom ner i buren igen :o)

Idag flyttar den sista av bebbarna som ska flytta. Kvar blir 2 st, en nf-tjej och en creme-kille. Han har jättefint huvud och jag är så glad att han blir kvar. Hon som skulle ha honom var ju så kär i pappan Ådi så hon får ta honom då jag ändå inte ska använda honom mer i aveln, han gjorde sin sista parning igår kväll så jag hoppas att det tog sig.