Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett01-föräldraskap
Läst 280 ggr
Asa-N
0

BF några dagar

Jaha så fick man bf några dagar. Dottern åkte iväg med ca 20 andra 8:e-klassare och ett antal lärare på kurs idag som håller på till fredag. Dessa elever ska bli så kallade kamratstödjare när de börjar 9:an så de åker på kurs för att lära konflikthantering och liknande nyttigheter, även Narconon kommer och berättar hur man ser att någon är påtänd t.ex.

Så det är bara jag och alla djuren hemma här till fredag eftermiddag.

Sue_Ellen
0

Njut Åsa:)

Fast dem få gånger jag varit BF så klättarar jag på väggarna.Det är alldeles för tyst i huset.

Asa-N
0

Ja det blir på tok för tyst här hemma när hon inte är hemma, men idag så kommer hon hem igen. Tack och lov för mobiltelefonen *S*

Asa-N
0

Nu är ordningen återställd o dottern hemma igen :o)

Sue_Ellen
0

Visst känns det braSkrattande

Asa-N
0

Det är toppen :o) även om hon kom hem förkyld :o)

LeTigre
0

Gah, om ca en månad ska jag vara BF.. känner hmm.. skräckblandad och kanske lite för försiktig förtjusning

Asa-N
0

Det är hemskt i början när de inte är hemma, men man lär sig att uppskatta den egentid man får. Nu ska det sägas på en gång att så mycket gjort får man inte de helgerna :o))

LeTigre
0

Nej jag hade ju regelbundet BF och de helgerna planerade man att göra allt men gjorde ingenting..  har helt vant mig av vid det nun dock och tror dte kommer bli jobbigt i början. Har ju inga vänner här i knivsta heller så hoppas att det inte blir för tomt!

Asa-N
0

Du får ta dig till centrum o börja prata med folk, finns väl någon lokal pub eller liknande :o) eller lekparker när du har barnen med :o)

LeTigre
0

#9 jag har kompisar i stan så det löser sig :)