OT: Kom ni ihåg
att det var våffeldagen igår? Vi åt våfflor här så det sprutade ur öronen
Sedan låg vi i var sin soffhörna och bara flåsade *S*
Dottern körde da capo idag och åt resterande våfflor till lunch :o)

Hmmm, rörigt detta med våffeldag, hade för mig att våfeldagen skulle vara på Maria Bebådelsedag men den var väll den 11? Åt våflor till frukost på hotellet i morse:-)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ja det är lite rörigt så man får hålla koll i kalendern så man inte missar det goda :o) Det var bara ren tur att jag såg det :o)

Dottern upplyste mig om det redan vid kvart i sju på morgonen, hon hade sett det på morgonbolibompa. Vi äger inget våffeljärn men de fick äta hur mycket de ville på fritids :)
Hahaha dottern din har koll :o) Jag fick ärva ett våffeljärn efter dotterns farmor för säkert 10 år sedan och de funkar ännu.

vi hade faktiskt ett (som jag fått när jag fyllde 16 lr liknande och fortfarande hade dåligt med saker till egna köket)), det är ju en sån där måste-ha-grej. Men det är som bortblåst, måste ha fösvunnit i flytten i somras :)
Saknar det mest när jag vill göra toast faktiskt
Ja de är ju bra till det också men jag har en sådan där smörgåsgrill. Det är en "relik" sedan jag var gift och en av de "bra att ha men vill inte köpa själv"-grejor som vi önskade oss *S*

#6 ja jag har önskat mig en sån i evigheter! Vi gifte oss ju i smyg så vi fick inga presenter, osmart! :P
Ja det var ju väldigt osmart *hahaha*

Angående sånt man önskar sig men inte vill köpa själv så har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur och investerat i en "ny" trådlös hemtelefon. Har haft min urdåliga i sex år (fick gratis) och då har den saknat display i ca 3 efter en natt ute i duggregn, är omöjlig att hitta då modulen ringer högre än handeneheten, bara en urfånig ringsignal, ingen telefonbok ( så det är fram med mobilen så fort man ska ringa någon annan än de närmaste) och batteriet laddar ur fort som tusan. Har klassat det som en onödig lyx att köpa en ny när den jag har går att prata i och istället hoppats på födelsedagar och/eller jul, men tju fick jag.
Hittade en ny-i-förpackningen-begagnad på tradera med massor av ringsignalsval (större chans att hitta en som funkar), 50 namns-telefonbok och lite annat smått och gott. 160kr inklusive frakt (kollade nypris och det låg på 499 som billigast) Den skickades i går, känner mig som ett barn som väntar på tomten :D

De andra hemma åt det men jag tycker det är så äckligt så jag gjorde nått annat:P
#9 det var ju ett fynd!!!

#11 eller hur, fick precis en lapp i brevlådan om stort brev, måste vara den, yay! :)