OT: Gomorron 08-03-27
Gomorron alla goa singelföräldrar. Torsdag idag och vi har här i "huvudstaden" -4,3 grader ute.
Mekade mig som vanligt nu med buss till Gullmarsplan i morse, de har ju stängt ner hela "Farsta-linjen" för reparationer fram t.o.m 17 augusti, men det går fortare med bussen så det gör inte mig så mycket.
Dottern ligger väl hemma och trynar fortfarande, det är ju påsklov. Men en kompis skulle komma över idag så de skulle hitta på något.

Ja just ja, det sa exet igår. Han och hans tjej flyttar upp till hökarängen från Gbg nu på lördag (hurra för barnens skull) och vi ska hälsa på dem på söndag. Var tydligen den linjen man skulle åka dit?
(Håll tummarna för att jag har rätt i min känsla att jag och exet går in i en period av fred och samarbete och att det kommer bli enbart positivt att ha honom i grannstaden!)

Och godmorgon! Här ligger barnen i en halnaken hög på golvet och kallar varandra "bajskorv" och fnittrar. Ska försöka få på dem kläderna nu så vi kan komma iväg till dagis och fritids till 9. Här har vi -3° och strålande sol. (Hoppas att solen håller i sig tills fredag eftermiddag då jag är FÄRDIG med min mördartenta och slipper sitt ainlåst i kvava studierum)
Då tar du t-banan till Gullmarsplan och därifrån en buss som går till Hökarängen. Jösses då är du bara ca 1,5 km hemifrån mig :o)

#3 haha, ja men om jag tröttnar på att vara femte hjulet så kan jag ju alltid kila förbi dig och klämma på hamstrar då 

Här i Oslo skiner solen och det kändes riktigt vår i luften när jag gick till jobbet. Ikväll bär det av hemmåt igen vilket skall bli skönt….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#4 ja det är bara att ramla in :o)
#5 Vår i luften är det inte här, men den kommer till helgen läste jag :o)

Jag hoppas på vår till helgen! Ska vara LEDIG!! 
Läste i tidningen i morse att det skulle bli plusgrader till helgen :O)