Tyst
idag har det varit tyst här. Själv har jag haft fullt upp hela dagen så jag har knappt varit inne här.
I förmiddags hade jag och dottern ett låååångt mor-dottersamtal här, det är inte lätt att vara tonåring inte, men det ska jag berätta om vid senare tillfälle.
I morgon är jag på hamsterutställning hela dagen, det är SM så håll en tumme för mina hamstrar och gerbiler är ni snälla.

Håller tummarna för er. Mor och dotter samtal. Det låter bra, för många gånger tror jag att folk stressar så att de glömmer att prata med varandra. Hade en klok tanke när jag började skriva, men det försvann som en avlöning. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja det är skönt med dessa samtal även om de inte blir så ofta som man skulle önska med den tonåring. Märks också på dottern att hon mår bra efter dem.

Har varit busy busy hela helgen, min första barnlösa sen i höstas så jag har varit tvungen att hålla mig upptagen för att inte märka hus tyst och tomt det varit här hemma..
Ska försöka komma igen i kväll och gottgöra tystnaden :)
Jösses vad härligt för dig LeTigre :O) hoppas du njöt lite också.

#4 måste vänja mig först!! Efetrsom pappan flyttat närmare nu kommer jag lära mig njuta av barnlösheten :)
Ledsen att jag är lite frånvarande, har så dåligt med ork. Men det kommer igen!! Sen i sommar ska jag bara jobba så då kommer jag vara ledig mera också :)
Ja min ork är ocks lite låg nu, men det beror på allt som hänt runt mig den senaste tiden. Men nu ser jag fram emot att det lugnar ner sig. Nu har inte jag något inplanerat någon helg på nästan 2 månader :o)) ska njuta av varje helg.

#6 jag har en hel del framöver, den här kursen är fullspäckad, men jag ska försöka komma in och skriva ändå. Är bara så TRÖTT om kvällarna, får hälla i mig red bull för att orka med kvällsstudiepassen. Men det är såklart roligt också!