Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 15-ot-off-topic
Läst 471 ggr
Asa-N
0

OT: En jäkla dag :o(

Idag har det varit en förskräcklig dag. 9.45 ringer min bästa vän storgråtande, de har hittat hennes son död i sin säng där han bodde här i stan, 10 mil från där föräldrar och syskon bor.

Mitt i detta så har vi värsta dagen i bokslutet med rapportering…. men på något sätt så fick jag mitt gjort där.

Nu har jag suttit i telefon sedan jag kom hem, vi har SM på söndag, guldhamster/dvärghamster/gerbil och bästa vännen är ordförande i föreningen. Så jag har trixat och fixat med grejor till det som bästisen inte orkade. Men nu är jag helt slut….

Men fy fanken vilken dag :o(

lisette
0

men usch vad hemskt!!!

hur gammal var sonen? vad hade hänt??

lider med er!!!

Asa-N
0

Han var 26 år :o( vad som hänt vet vi inte, det får obduktionen visa.

lisette
0

stackars människor.

Asa-N
0

Ja det kan man säga utan att överdriva…..

blondifire
0

vet hur det känns…kramar till dig o din väns familj..

S*Winsnes Wilda

Asa-N
0

Och igår som grädde på moset dog hennes ena hund i hjärnblödning….. *dubbel-suck*

blondifire
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

stackaren..ibland känns det som om man är ensam på jorden att drabbas av allt samtidigt…livet kan verkligen vara orättvist ibland..

skickar en ängel till tröst.ge henne den om/när tillfälle ges och hälsa att det finns folk som tänker på henne..

S*Winsnes Wilda

Asa-N
0

Tack snälla blondiefire :O) ska vidarebefordra den till henne. Men hon är som mig, landar till slut ändå på fötterna på något sätt så det finns hopp även om det är motigt just nu.

MIRJAMI
0

Vissa har det verkligen inte lätt. Att förlora sitt barn oavsett ålder är nog det värsta man kan vara med om.

LeTigre
0

Åh herregud vad hemskt. Att förlora att barn är ju den största tragedi en människa kan råka ut för, tror alla mammor (och pappor såklart) här känner enorm empati med henne, och med dig. Akta så att du inte slits ut nu i dina försök att stötta henne utan se till att också du har stöd och hjälp.

Vilka sorger livet bjuder på.. :/

Asa-N
0

Det är lugnt jag klarar mig alltid och det kommer Lisa också att göra vad det lider, men det är inte skoj på något sätt :o(