Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett17-om-sajten
Läst 856 ggr
Asa-N
2008-04-10 15:20
0

Städning

I helgen tänker jag "städa" i de låsta trådarna. De medlemmar som är med där och som aldrig skrivit något kommer att tas bort från den listan. De som åker bort är självklart välkomna tillbaka när de vill delta i de diskussionerna igen aktivt. Men det känns inte ok att vissa bara ska sitta och läsa. Det är flera av dem som är aktiva där som hört av sig i detta.

De vill skriva där men vill inte göra det så länge det bara är läsare inte någon som "bollar" med dem.

BranDuir
2008-04-10 18:54
0

har visst ramlat ut från dem…..*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Asa-N
2008-04-10 18:57
0

Välkommen tillbaka :O)

Jaså har du ramlat ur, men då fixar jag det.

Denna kommentar har tagits bort.
martdat
2008-04-13 20:42
0

Då åker jag nog men anledningen att jag inte skrivit är inte för att jag bara läser, jag har inte läst alls här på en månad för jag har helt enkelt hafft fullt upp, det börgar lungna ned sig så nu försöker jag ta ijen vad jag missat,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Asa-N
2008-04-13 21:16
0

#4 inte har du åkt inte, du har ju faktiskt skrivit och donat här :o) Jag var kanske lite otydlig, det finns medlemmar här på SiF, som inte skriver något alls varken i öppna eller låsta trådar :O)) och du platsar inte i den kategorin :o)

Full tupp får vi lite till mans mellan varven, jag har just avnjutit min första lediga helg sedan början av februari, gissa om jag njutit av varje sekund.

martdat
2008-04-13 21:35
0

#5 Tack för jag får stanna dåSkrattandepysslad med att rädda 24 vuxna katter som kommunen skulle omhänderta i stället, kändes viktigast. men alla är räddade så nu kan jag prata vardagssaker i stället!

Asa-N
2008-04-13 22:01
0

#6 jösses amalia, 24 katter!! Det var inte dåligt….

martdat
2008-04-13 22:30
0

#6 Nä det var heltisdjobb men det gick tack vara alla underbara människor som öppnat sitt hem,

finns två kvar hoss mig som behöver annat stödhem så hojta till om ni vill ha besök av två kastrerade tjejer på 4 och 7 år,