Helg
Nu är det snart helg igen, ska ni hitta på något skoj med barnen i helgen? Själv är jag solokvist då dottern åker till pappa sin nu i helgen.

hemma är hon , hon ska på bio med sin ledsagare, jag ska städa och ta det lungt, och byta däck på bilen,,,(läs pappa byter, jag tittar på).
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Hahaha ja men det hindrar ju inte att du tar åt dig äran *S*

Blir en toppenhelg hos oss, ska strax hämta barnen och sen dra direkt och köpa födelsedagspresenter till deras halvbror samt en kompis till dottern. Sen ska vi fixa lite mysigt eller kanske tom gå på bio (de har så gott som fyllt sin belöningsburk).. I morgon ska dottern på barnteater här på byn och sen på piratkalas hos en kille i klassen. Jag och sonen ska in till stan och köpa gympaskor åt storasyster (och kanske kanske ett par skor åt mig) och fika med en av mina kursare under tiden (älskar att få rå om dem en och en ibland). På söndag ska lillkillen få gå på KNYTTE för första gången medan storasyster får gå med mormor till kyrkan - i brist på annan barnvakt. På söndag eftermiddag kommer en kär vän till mig på besök hemma hos oss.
Så fullt ös! Måste hinna städa rejält någonstans där mellan också för det ligger tvätt och disk överallt och burar och kattlådor behöver bytas :/ Får bli i morgon bitti.

lördag har vi ägnat åt att möblera om o byta rum till barnen o söndag (idag) blir det tipspromenad o korvgrillning o sen ikväll ska vi på avslutning på skyttet. Med tanke på vädret igår valde vi fel dag att flytta runt grejorna i huset på, borde varit ute… Men det blir väl fler fina dagar.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Igår var jag ensam för första gången på läääänge. Min son som är 16 och hans tjej som är 15 är alltid här.
Så jag passade på att vila ut….bara vara….Är ensam än och njuter en stund till.
Här kom dottern hem redan vid lunchtid så ordningen är nu återställd här :o)

blev årets första grillning i dag, fasst vi behövde bara äta och njuta av solen, en kompis som bor i husvagn vid badplatsen ringde när han grillade så vi kom ut lagom tills det var klart,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.