Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 303 ggr
Asa-N
0

Valborgsmässoafton

Vad gör ni? Går ni iväg och tittar på någon eld eller har ni några andra "traditioner" kring Valborg?

Dottern och jag går ner och tittar på elden som vi gjort alla år.

martdat
0

beror på om dottern är hoss mig elr sin pappa, är hon hoss mig så åker vi till min faster på landet och eldar med släkten och äter lite mat och har det trevligt,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ryttarn
0

Jag och yngsta dottern har varit ute med varsin häst på en milrunda, sedan blev det stallarbete. Valborg ser väll ut ungefär som vilken annan kväll som helst. Har lixom aldrig blivit några traditioner runt denna högtid…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

blondifire
0

vi har en slags lantgård här som anordnade ponnyridning,brasa o en kör.jättebra. detta var första gången det bara var jag o stella,kändes skumt att tonåringarna var ute med kompisar och oroligt,även om jag exakt visste var dom var och vad dom gjorde.vi mammor hade koll via varann..

S*Winsnes Wilda

Asa-N
0

Ja dottern försvann med sina kompisar där nere vid elden i onsdags men jag visste ju var de var och hon och en kompis följde med hem när det var slut.

martdat
0

dottern var hoss sin pappa och såg på eld och käkade korv så jag var barnledig och kunde ta ett par öl,såg ingen eld men hade trevligt ändå,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Asa-N
0

#5 det är skönt att bara sitta och få rå sig själv också :O)