Din avtar
Vad föreställer din avtar och varför valde du just den?
Lite skoj att veta.
Min avtar föreställer min ena hamster Titanit och att det blev just han denna gången är för att han är så söt :O) Men snart kanske jag byter igen.
min är tagen när jag hämtade min första skogkatt Leo i örebro hos hans uppfödare,som oxå tagit fotot. det var i nov-07
S*Winsnes Wilda

Jag är en kronisk avatarbytare men just nu har jag den här bilden som föreställer en fantastiskt vacker tiger. Jag valde en rytande tiger för att jag tycker den utstrålar styrka och integritet. Tigern är mitt "totem" och därför har jag i alla år haft LeTigre som mitt handle (har alltså ingenting alls med det mindre bra bandet att göra). Jag kallas ofta för Tiger i verkligheten också och har en stor tiger tatuerad på benet.

tycker din tiger e sååå cool…. jag e lika dig med "namnet".haft det i flera år på sidor,forum m.m.
S*Winsnes Wilda

Hade ingen då jag ville vara anonym men nu har jag satt in en bild på mig själv.
Jag har ju bild på mig på "Om sajten" uppe i raden överst :O)
Jag har valt fd min avelshingst samtidigt som det är en massa frågetecken för att jag ibland blir konfundersam.
Min symboliserar den fart som är i min skalle, på nya idéer och vinklar på livet, problemlösningar och never-ending tänkande på hur man ska få allt att fungera som 100% singelförälder! 

Jag har vårat underbart vackra diplomsto, Jaritza, som Avatar. Hon var vårt första Gotlandsruss och kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
nu har j bytt till min lilla skogkatt mimmi..vi är födda på samma dag,lite kul..
S*Winsnes Wilda

#12 ååååååh
(skulle iofs vilja ha fotobeivis på att den där lille grisen verkligen lever
)

Ego-Boy är super söt.Jag skulle nästan kunna ta med honom i min ficka!Gud
så söt!
Min Avatar föreställer en av mina råttor.Festis heter hon föresten.
#15 jag sätter hänglås på dörren :o))

Min avtar föreställer en hamstertass för jag tycker dom är så söta dom små tassarna…