OT: Tv-tittande
Är det något särskilt prgram som ni följer på tv?
Själv följer jag Let's dance och just nu även melodifestivalen, annars måste jag erkänna att jag är dålig att titta på tv :o)

Lost, Desperate housewifes. bones. csi, när dessa går då, hata säsångsuppehåll.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
top model(med dottern),greys anatomy,bones,cityakuten,hinner inte så mycket mer
S*Winsnes Wilda

Har bara sett en delfinal i melodifestivalen de senaste tre åren (första i år), bara för att några kompisar tvingade mig..
Tittar på CSI (endast vanliga + NY), House MD (aj lövv it!), Grey's anatomy, Bones samt criminal minds. Gillar också vetenskapens värld, jay leno, top model (US) och rules of engagement. Desperate housewives går också hem :)

Följer inget slaviskt, men ser gärna samhällsdebatt, vetenskapsprogram, dokumentärer, UR-program (kollar mkt på Discovery-kanalerna och Kunskapskanalen - älskar den kanalen!).
Mer lättsmält "hjärndöd" underhållning föredrar jag i form av Grey´s, Desp. housewives och Brothers & Sisters. Ser oxå gärna Vita Huset när jag snubblar över det. Gillar oxå På Spåret och inredningsprgram - helst brittiska varianter, men Roomservice, Bygglov och Äntligen hemma funkar också att slötitta på.
Är _ingen_ fan av dokusåpor men gillar faktiskt att halvglo på American Idol, när det är bara typ 20 finalister kvar och framåt. Inan dess är det bara vidrig förnedrings-tv i min smak. Har kollat på "so you think you can dance" någon säsong också.
Något jag _inte_ kommer missa är "Inför ESC" och delfinal och final i ESC! Är ESC-fan med humor och glimten i ögat! =) Avskyr däremot den svenska uttagningscirkusen med Luuk i spetsen. *urk* Kommer kanske eventuellt att se finalen i globen, tveksamt.

Åh jag glömde, jag älskar antikrundan!! 8-)

Finns bara en "serie" som jag verkligen är slav under, melodifestivalen och därpå följande ESC, både semifinal och final. Är en riktig slagernörd och kan nog räkna efter på ena handens fingrar de avsnitt som jag missat sedan 1975 :-)
Gillar antikrundan, påspåret, bygglov, äntligen hemma, dobido, så ska det låta men är inte slav under den lasten, bara nästan….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#5 Visst ja, det vill jag inte missa!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Vad skönt att jag inte är den enda som tittal på rundan, är något av en hemlighet annars :P

#5 Ja mä! Gillar antikrundan! Hur nördiga är vi på en skala! ;)

#9 haha, off the charts baby :P
Men nördar är ju trendiga numera så vi klarar oss ändå! XD

Rapport 19,30. Annars ser jag bara på webbtv. Plockar upp ngn intressant dokumentär eller nåt annat som verkar bra. Ingen tv-människa alls, blir rastlös, orkar inte anpassa mig till tvtider.

Ja BARA se på tv kan man ju inte göra, då får man ju myror i hela kroppen. Om man inte är sjukt bakis. Jag brukar läsa bok, lösa korsord, läsa kurslitteratur, vika tvätt, gosa katter eller råttor och sms:a. Allt på samma gång - typ. :P

Fast amning ökade mitt TV-tittande med flera hundra procent! *hehe* Gillar amningstv jag…..;)
Trendig nörd *smakar på ordet* - varför inte! 
Det okända, glamour, sedan är det en finsk serie och något annat när jag hinner med det…

dubbat, och så den där kvinnliga prästen i liten engelsk by, minns inte vad serien heter….. det är nog någon mer, men mitt minne är en aning brännt

#15 the vicar of dibbley, eller något sånt va? Med Dawn French som ju alltid är hysteriskt rolig :)

Heter den inte Ett Herrans Liv på svenska? Hon är iaf underbar! =)

visst, ni har rätt bägge två, #16 och #17, tack så mycket

Lets dance,Det okända,Medium

Grey´s, Las Vegas och vissa CSI program