Jag har ett gäng hemsidor som jag aldrig uppdaterar, byggde min första våren 1995. Den äldsta som ännu ligger uppe är från någon gång senare på 90-talet, mycket pinsam och sjukt inaktuell (internetleverantören jag hade då tar aldrig ner sidan trots att jag bett dem upprepade gånger!).. Sen har jag en på min nuvarande leverantör som inte uppdaterats på flera år och en som jag började bygga i december förra året men aldrig fortsatte med..
Sen har jag förstås ca fyra bloggar, varav en är aktiv, jag brukar byta bloggcommunity ungefär en gång om året. Helgon.net, passagen.se, bloggis.se är exempel. Just nu finns jag på bloggsidan.se.

Åsa, din sida funkar inte för mig :/
Du måste köra via Internet Explorer, funkar inte med Firefox eller liknande.
min hemsida: http://www.freewebs.com/blondifire
katternas hemsida: http://www.freewebs.com/lunaslions
sen tar jag hand om min mammas sida med,hon syr barnkläder m.m.
S*Winsnes Wilda
Denna tråden handlar om egna hemsidor. Ytterligare diskussion tas i privat pm till mig.
Och ja vi har ganska trevligt i detta forumet :o)
jag har en egen hemsida här är adressen wwwladystar.be
där ser ni mina katter det är norsksogskatt
carina

Min hemsida, www.bjorkhult.se, har lite paus just nu då jag håller på att bygga upp en ny på www.isil.se, krävs så fantastiskt mycket med tid för att göra den som man vill….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ja det är det värsta med hemsidor, det gäller att uppdatera dem kontinuerligt….

#14 Det är en av anledningarna till att jag bygger om hela altet. Mina hemsidor är databasbaserade så nu skall jag bara fixa till lite rättighetshantering så att ungarna kan uppdatera själva det som rör dom… Man får lägga ner många timmars arbete för att i slutänden spara några minuter……var dag……på ett år blir det mycket…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

hade en en gång som jag vart tvungen att göra när jag gick html kurs, men fick ta bort den sen, eleverna som kom efter mig hittade den och stolta visade mig att de minsann hade skrivit ut kort på mig från nätet, jag var INTE impad,,,, pinsamt,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.