Vi ökar
Nu är vi 39 medlemmar :o) så himla roligt att fler och fler hittar hit och de flesta skriver och är med.
Jag kommer i slutet av månaden att gå igenom medlemslistan och messa de som aldrig skrivit och fråga varför de är medlemmar här. Det är viktigare att det är en aktiv grupp än att det är många medlemmar. Men det kan ju bero på något att alla inte skriver :o)

kanon!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

å vad kul fler singlar eller vad synd eller vad man ska säja , ja välkommna alla nya *ler glatt* fnissar*

Jag skriver inte alla dagar, men då och då, beror på att mitt intresse inte är barn,, men alltid trevligt att ventilera sig med andra i liknande sitts ibland. Trevlig stämmning här!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#3 nej men du skriver i alla fall :o) och det är det tyvärr inte alla som gör.
Ja det är trevlig stämning här och så ska det fortsätta förhoppningsvis, otrevligheter och påhopp håller vi oss för goda för. Visst kan vi ha olika tycke och smak i olika ämnen, men för den sakens skull behöver man inte sänka sig till att göra personliga påhopp i någon form :O)

Å nu är vi 42 stycken. Dessutom tycker jag att aktiviteten har ökat väsentligt på sistone, kul….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Ja det går stadigt uppåt och det är jättekul :o)

Hej hopp alla singelföräldrar!
Här kommer en till!
Välkommen Lotta :o))

Välkommen välkommen :)

Nu paserade vi 50….
Jerker Klang,
Oj!!!

Ja, kul! Jag tycker också en aktiv grupp är bättre än en stor s.a.s

#10 hur ser man medlemsantal?
#12 ja klart bättre! Men det är nog bra att ha ett lite större antal medlemmar eller så i allafall så att forumet håller sig vid liv hela tiden :)

#13 Gå in under medlemmar i menyn ovan, där stär medlemsantalet före första medlemmen….
Jerker Klang,

Här kommer en till nya !!!

Välkommen Jessica! 
Vad skoj att vi ökar…*L* Alltid kul att få råd av andra…och att läsa andras trådar och kunne ge nåt råd tillbaka.
Kram från Mia

Konstaterade att vi nu är över 70 medlemmar, det tar sig….
Jerker Klang,
Oj, tänk om alla kunde skriva lite också *S* det skulle vara trevligt. Men det är flera nya som kommit de senaste dagarna som skriver :o)

Vi växer sakta men säkert. Många medlemmar kanske avvaktar och läser en period först, känner in stämningen och så.
#20 ja det är inte helt osannolikt, de behöver kanske märka vilka trevliga typer vi är här :o))