Mors dag
Jag är mamma och vill även passa på att önska er andra mammor.
Grattis och ha en underbar mors dag!
//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jaaa grattis till alla oss mammor :o))

Åh nu blev jag sent ute men grattis i efterskott alla mammorna!
Blev ni firade något?? För mig är det underbart för min dotter (6år) kommer numera ihåg mors dag helt på egen hand och jag har därför fått fina teckningar (hon beordrar också lillebror att rita) både i år och förra året!! Jag hade aldrig blivit firad före det så det känns väldigt speciellt :)
Min dotter kom faktiskt ihåg att det var Mors Dag så jag fick ett grattis och en bamsekram när hon kom hem från spelhelgen igår :o)

ingen firade mig men jag kom ihåg att ringa min egen mamma i allafall. hon blev lite chochad att jag kom ihåg(gjorde jag inte, ni påminde mig) ,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
jag ringde o sjöng(läs, ylade) för min kära mor.
min 4-åring berättade att dagispersonalen sagt att man ska sjunga för sin mamma men hon tyckte helt frankt att vara snäll fick räcka och: varför finns det ingen "stelladag" jag vill oxå ha blommor
fick rosor av tonåringarna vilket hon blev väldigt förnärmad av så syrenerna hon plockat till mig fick bo hos henne…dom är för sköna.min 9-åring som var här förra helgen hade gjort ett örngott med tryck på..det var så fint o genomtänkt med fjärilar,blommor,hästar o katter på, allt jag gillar hade han tänkt på gullekillen..
S*Winsnes Wilda