Snyltare!
Vill bara skriva av mej igen.
Min son har en tjej som snyltar på oss i tid och otid…är oförskämd mot min son osv.
Idag blev jag sur när jag kom hem. Har inte alltid pengar så det räcker till mat till henne med. Och på senare tid har jag INTE alls räknat med henne i vår mat alls. Nu har det hänt tre gånger på en vecka att hon sitter här och vill ha mat iallafall. Blev extra sur när jag upptäckta att hon ätit upp min kexchoklad som låg i kylen!!! Frågar min son om detta och han säger att han ätit upp den…Han hatar ju sånna!!! Så det hade hans tjej gjort och sen tar min son på sej skulden för han vet att jag blir arg.
Snacka om fula knep hon tar till. Oftast när hon är här nu så åker jag till en av mina polare. Jag orkar inte med henne…tyvärr…
Fy så jobbigt. Men varför inte fråga henne om det inte serveras mat hemma hos henne? Jag menar då kan ni ju åka över dit och käka hela högen.

Såg ifrån att ni inte har råd, hennes föräldrar kan fö hennes själva.Att ta kexchoklad utan att fråga är INTE ok,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja…verkar som hon alldrig lär sig. har nog föräldrar son anser att det är lättare att lägga över föräldraransvaret på dig. Nej…sätt stopp för det där du ska inte behöva fly ditt hem bara för att hos ska kunna vara där. Ta ett snack med din son…han måste ju fatta vad hon håller på med…..får han att ljuga!!!
Som tur är så ska hon sommarjobba på ett ridläger som ligger 3 mil härifrån nästan hela sommarlovet. Så hon kommer inte att vara här speciellt mycket i sommar. Skönt för mej men värre för sonen. Fast han behöver nog en paus.
Ja han behöver nog lite distans till tösen, kanske han kommer underfund med vad hon är för sort.
Asa_N…tror han redan gjort det..för när han är med henne så blir han som förbytt. Känner inte igen han längre. Han blir liksom likgiltig inför allt….ligger mest i soffan o glor på tv när hon är här…inte så speciellt sällskaplig av sej….Jag tror han tröttnat lite….men vågar inte säga det till henne utan låssas…därav hans ointresse för det mesta.
Nå då får han lite tid att samla mod nu då…. förhoppningsvis.