ny här!
visste inte att detta fanns så glad att hittat hit.jag är 34 år och har 4 barn som är 17,år 6 år 4.5 år och den minsta är 3,5.min äldsta har struma och kronisk ledvärk samt svår migrän.min 6 åring har fått tillfällig diagnos aspberger/adhd/damp /epilepsi/ samt ev neurologisk skada. 4.5 är frisk men ca 1 år sen och den minsta har astma och exem så vårat hem präglas av mkt läkarbesök och strikta rutiner.ett av mina största intressen är reptiler så har några och en hund.vi är mkt ute i skog och mark.hoppas fördriva mkt tid här då jag aldrig är barnledig(var 6 års sen sist)så vi hörs nog. mvh tira

Välkommen, 6 år sen du var barnledig,, att du orkar,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jättevälkommen hit Tira. Jösses du har det tufft!! Hoppas vi ska kunna vara till glädje och kanske någon nytta för dig också :o)

det går faktiskt jättebra och tiden har bara rusat iväg,det som är jobbigt är väl att alltid vara trött då jag aldrig får sova mer än ca 3 timmar i sträck eller det att känna att man aldrig räcker till.men det känner man nog alltid som förälder.:)
Ja det är du inte ensam om att känna :o) otillräckliga känner sig nog de flesta singelföräldrar :o)

välkommen hit! Vad glad jag är att du hittade oss! :D

Jag med! välkommen du! kul det verkar o mycket att läsa.

#6 välkommen till dig också misstanja :)
Kul att flera nya hittat hit :O)

Tack! :)
Kul att det kommer nya in hr, är rätt så ny här på denna sajt med. Men gillar att "hänga" här. Välkommen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥