Hjälp!
Jag är ingen singelförälder på något vis, men jag är dotter till en klockren singelförälder. Min pappa är hur cool som hälst, men han är så ensam. Han är jätteledsen och han tror att det är kört bara för att han har barn (OBS Det yngsta är 2 år). Han har allt, men han verkar vänta på att brevbäraren ska råka gå fel eller nåt. Hur ska man bära sig åt för att göra det möjligt för honom att slippa vara ofrivillig singel för resten av sitt liv? Han bor på landet (i ett sagoslott). Jag vill hjälpa min pappa.., Ensamhet är ju outhärdligt!
Mvh
Dotter till min stackars pappa
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åh vad gulligt av dig att tänka på din pappa :o) Säg åt honom att skaffa ett iFokus-konto och ansluta sig här så finns det i alla fall trevliga människor att prata med.

Ja här finns fler som bor på landet som kan ge honom lite tips kanske :)
Eller så kan vi som faktiskt trivs med att vara självständiga (inte ensamma, det är ett sånt negativt ord) kanske muntra upp honom :P

Bjud in honom hit !! inget att vänta på, brevbäraren är säkert upptagen ändå!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Bäst att jag gör det… då måste han bevandra sig lite i dethär med datorn också.. Han skulle nog få smak på det om han bara fick lite uppmuntran från folk :)
www.mytwiggs.com

#4 Uppmuntran is what we do best 
#5 Bra! Då ska jag försöka skicka hit honom till er!
www.mytwiggs.com
Jag tycker att så klart om han känner för det så ska han skaffa sig en ny partner även om han har barn. Livet tar inte slut för det, fast man har barn från tidigare förhållanden så kan man träffa någon som man vill leva med…..
#7 det är det hoppet jag vill att han ska få. Han är ganska uppgiven, stackarn… ensam…
www.mytwiggs.com

#8 vilken tur han har som har en dotter som bryr sig så uppriktigt om honom. Då behöver han i allafall inte känna att hans barn står mellan honom och en eventuell ny kärlek :)
Det är sant :) Jag och syrran kom med rosor till honom på alla hjärtans dag också… Så han blev inte utan :)
www.mytwiggs.com
Vad gulliga ni är :o)

#10 Åååh.. Önskar någon kom med blommor till mig på alla hjärtans dag.. hoppas han uppskattade det! Vad goa ni är! 
Haha! Då får jag väl be pappa göra det ;) Haha! Nej, men han blev verkligen rörd över rosorna :)
www.mytwiggs.com
hälsa pappa så gott!gullig du är som tänker på honom.
# 14 Jag ska hälsa honom. Oj vad han jobbar mycket nu.. stackarn!
www.mytwiggs.com

Vilken underbar dotter han har,din pappa!
Jag hoppas det.. Han har till och med tre döttrar och en son.. Om vi är så underbara vet jag inte, men vi försöker i alla fall :)
www.mytwiggs.com
Hej..
Hälsa din pappa att han inte behöver vara ledsen…..Det finns nån för honom med ….så han kan nog vara lugn….*L* Du är snäll du som hjälper din pappa….Han är säkert lika snäll o go som dej….
# 18 Jodå, det är han alla gånger :)
www.mytwiggs.com