Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 525 ggr
Asa-N
0

Skatteåterbäring

Igår kom min skatteåterbäring. Så nu har jag investerat i en ny digitalkamera till mig själv! En Nikon Coolpix 8,1 Megapixel. Är helt såld på den och inte var den så farligt dyr heller. Men resten kommer att gå till semestern.

Vad ska ni andra göra för pengarna?

LeTigre
0

Min kom också igår, och jag som ska betala juniräkningarna med den!! Nu har jag 4700kr på mitt konto, hur ska jag undvika att spendera något av det :S

Men om fem år kan jag börja köpa roliga saker för skatteåterbäringen istället för att betala hyran med den :D

MissBlue
0

Suck…fick "bara" en femhundring. Men, men det är ju pengar det med. Flickorna fick avslutningskläder.

ryttarn
0

Får inte min förrän i december efterssom jag skall straffas för att jag har ett litet jordbruk…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MIRJAMI
0

Ja, mina kom ochså igår….en lättnad för har varit hemma med två sjuka barn….nu sanrt i en månads tid. Ja, vad kan man göra än vänta på bättre tider….

MissBlue
0

Ja, det är bara att härda ut rävtiderna.

Har varit hemma för en skadad fot i 3 v, så det hade ju suttit fint med lite slantar.

Och så får jag ett brev från försäkringskassan som frågar varför jag inte kunnat arbeta. Va…jag har ju skickat sjukskrivningslappen från läkaren, enligt konstens alla regler. Och det innebär ju att jag får vänta än längre på pengarna. Vad ska man leva av under tiden ??

BranDuir
0

December här med…och minus 10K ungefär…..lyckostar som får tillbaka! Grattis!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

blondifire
0

restskatt på 600….Ledsen och är långtidssjukskriven…kul sommar vi får….

S*Winsnes Wilda

martdat
0

jag får betala ca 1500 kr i nte kul, men förra året var värre 9000 ,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tuvalu
0

Jag fick tillbaka 9500:- vilket är min räddning. Alla pengar sattes in på huskontot för framtida behov. Måste köpa pellets innan vintern och det kostar lite mer än det jag fick tillbaka…

Asa-N
0

Jag fick tillbaka 11.100:- så en del har stoppats undan men en del ska shoppas för :O) och en del ska läggas till semestern.

misstanja
0

tillbaka snart nu i juni tror jag o det behövs.

Sewena
0

Ska betala 3500:- men det är bättre än förra året då jag fick betala 8500:- i kvarskatt…o så säger de att man tjänar på att jobba..

adiafora
0

Gick direkt till CSN. =(