Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett01-föräldraskap
Läst 571 ggr
MyTwiggs
0

OT:Mina luddiga barn!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är inte mamma… Jag vet inte, men jag tror knappast att jag kommer att bli mamma heller, trots att jag ÄLSKAR barn!

Jag har dock ett annat hinder för att hinna en partner. Jag tycker själv att jag är en ganska trevlig person och jag bor stort och vackert. Jag har en 5rummare själv i ett fantastiskt gammalt hus med privat badplats… Hmmm.. 

Jag tror dock inte att jag skulle kunna hitta en partner som dels kan tänka sig att bo en bit från civilisationen med mina KATTER! Jag är kattgalen! Jag ÄKSKAR mina katter och jag värderar dem så högt att de är som mina barn. Jag passar upp på dem jämt och de är med mig hela tiden. Jag är nog lite av en singelmamma ändå… Det innebär inte bara att jag måste hitta en person som tål katter fysiskt utan även psykiskt, och dessutom klarar av bo ute på landet…

Hur ska det gå till?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=732a0aac-e9da-42d5-8354-501e77c957a4&Filename=Ballan och Biran 28 maj.JPG)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MIRJAMI
0

sätt ut en kontakt anons på något seriöst ställe och skriv som det är….du har katter och hur du bor och hur du är….sedan så är det bara att vänta på svar. Det finns en för alla, jag lovar!!

MyTwiggs
0

Hmmm Jag är nog inte direkt kontaktannons-personen. Jag kanske får sitta här och vänta på att en charmig, kattälskande brevbärare ska dyka upp…

Hmmm. Oddesen ser inte så bra ut Skrattande

Fast… det kanske inte är någon förlust att leva utan partner? Eller? Jag missar mycket, det vet jag.

www.mytwiggs.com

blondifire
0

asså vem har rätt o säga att du lever "fel"?! så länge du mår bra är det rätt,alla måste inte skaffa människobarn,finns så många som det är o alla måste inte leva "traditionellt" heller. jag har ifs 4 barn men oxå 3 luddbarnSkrattande.vi bor tillsammans o ärligt talat så vill jag aldrig mer flytta ihop med nån man.sen kan relationer se ut på olika sätt men jag mår bra som jag har det nu o barnen med så varför ändra på nåt som funkar? att skaffa barn var inte hlr självklart för mig men livet tar sina egna vägar ibland.visst kan nätdating funka men för o slippa pressen(man är ju främst där för o träffa nån) tycker jag forum o communitys baserade på ens intressen m.m. är ett mycket bättre sätt o "träffa" nån,om inte annat får man nya vänner vilket är guld det med. så lycka till och pussa dina söta bebbarKyss

S*Winsnes Wilda

MyTwiggs
0

# 3 Tack! Det är sant. Jag tror inte att man ska LETA efter en partner. Jag hoppas på att jag ska få fortsätta vara lycklig bara, sen vad det kan innebära för mig, det får jag väl se.. Man får väl se det som en spännande överaskning. Inom min hobby är det främst medelålders kvinnor…. och jag ser en hel drös med potentiella kompisar.. men inga partners.. Så… Jag är helt nöjd!

Inlägget redigerat av Asa_N, Sajtvärd.

www.mytwiggs.com

Asa-N
0

Jag tog mig friheten att lägga till ett litet OT i början av din rubrik.