OT Vi har köpt hus!
He he glömt att berätta för er jue, skrev köpekontrakt på ett hus förra veckan, renoveringsobjekt men ändå, vårt alldeles egna och det blir billigare än hyran här i lägenheten, Inflyttning 1 augusti,, !!! Ligger två mil utanför stan. nära min pappa o sambo o resten av släkten, supernbra för dottern. en gammal telegrafstation, 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Åååh.. så stort det ser ut!! Stor härlig trädgård också eller? Underbart, glad för er skull! :)
Åh vad roligt :o) Ser stort och fint ut.

stoor strädgård! garage! jo det är stort .6 rum o kök, finns inga ritningar så jag vet inte kvm men kan gissa på 140? tre oinredda rum i källarn och hel vind så plats finns det,,, ska fixa mig en inneboende tänkte jag,,, både pengar och sällskap är inte fel,,
Ja men det är ju smart att ta en inneboende :o)

#5 Ska hitta mig ett lämpligt offer först, hehe. Min bror vill hyra för han blir bostadslös snart men jag vägrar om han ska ha båda hundarna kvar, de slåss så de blöder dagligen,
Nej sådant kan man klara sig utan.
hmmm…glömt??!! hur kan man glömma en sån sak… jättefint iaf,stort grattis!!
S*Winsnes Wilda

Grattis, ser helt underbart ut !!!

har lite ångest, shit vad jobbigt att flytta, packa, bära ,flyttstäda,, packa upp,,,, alla myndigheter som ska veta att man flyttar,,, phuu, och sen renovera, Men jag länktar tills vi är där, Vilket flyt att banken sa ja,,, trodde inte själv att det skulla gå, jag gick ju på akassa när jag sökte,,, Ja min egen bank sa tvärnej men länsförsäkringar var snälla, de räknade mer realistidkt än vad swedbank gör.
Ja men fördelen med att flytta är att man får RÖJT och då menar jag med stora bokstäver *S*
Dottern och jag bytte ju rum i påskas och hon kastade nästan 3 sopsäckar med skräp och jag en!!!!
Hur går det med flytten och allt martdat??

Inflyttning 1 augusti så det händer inte mycket jusst nu. känns lite nervöst. men det blir nog bra bara man kommer iväg, var ute där och kikade ijen förra helgen.